CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 386/2009 Sb. Vyhláška o Programu statistických zjišťování na rok 2010 Ceny Psr 1-12 - Měsíční výkaz o cenách za reklamní služby

Ceny Psr 1-12 - Měsíční výkaz o cenách za reklamní služby

386/2009 Sb. Vyhláška o Programu statistických zjišťování na rok 2010

90. NÁZEV STATISTICKÉHO ZJIŠŤOVÁNÍ:

Měsíční výkaz o cenách za reklamní služby

ZNAČKA STATISTICKÉHO FORMULÁŘE:

Ceny Psr 1-12

1. Účel statistického zjišťování a jeho obsah

Účel statistického zjišťování:

Získání podkladů pro výpočet indexu cen reklamních služeb a sledování vývoje cen a cenové úrovně těchto služeb [nařízení Komise (ES) č. 472/2008 ze dne 29. května 2008, kterým se provádí nařízení Rady (ES) č. 1165/98 o konjunkturálních statistikách, pokud jde o první základní rok pro časové řady v NACE Rev. 2 a o úroveň podrobnosti, formu, první referenční období a referenční období pro časové řady před rokem 2009, které mají být předány podle NACE Rev. 2]. Údaje budou využity pro analytické účely a informování veřejnosti.

Charakteristika zjišťovaných ukazatelů:

Ceny vybraných reprezentantů za reklamní služby, tržby za minulý rok.

2. Okruh zpravodajských jednotek, které mají zpravodajskou povinnost

Ekonomické subjekty zapsané i nezapsané v obchodním rejstříku s převažující činností v reklamních službách.

3. Způsob statistického zjišťování

Forma statistického zjišťování: výkaz, elektronický sběr dat

Použitá metoda: výběrové zjišťování

4. Periodicita a lhůty k poskytnutí individuálních údajů

Periodicita statistického zjišťování: měsíční

Lhůta k doručení údajů zpravodajskou jednotkou:

do 15. kalendářního dne sledovaného období

5. Orgán provádějící statistické zjišťování

Český statistický úřad