§ 1
Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby
(1) Za závažné narušení bezpečnosti sítě a služby se považuje bezpečnostní incident splňující kritéria vyjádřená dobou trvání a současným celkovým počtem uživatelů dotčených přerušením nebo omezením poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo odepřením přístupu k ní (dále jen „přerušení poskytování služby“) ve vztahu ke konkrétnímu druhu veřejně dostupné služby elektronických komunikací. Počet dotčených uživatelů se vyjadřuje pro jednotlivé druhy služeb hodnotami uvedenými v odstavci 2.
(2) Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby podle jednotlivých druhů veřejně dostupných služeb elektronických komunikací jsou
a) pro hlasovou komunikační službu v pevném místě
1. více než 1 hodina a více než 15 000 dotčených účastnických stanic,
2. více než 2 hodiny a více než 10 000 dotčených účastnických stanic,
3. více než 4 hodiny a více než 5 000 dotčených účastnických stanic,
4. více než 6 hodin a více než 2 000 dotčených účastnických stanic, nebo
5. více než 8 hodin a více než 1 000 dotčených účastnických stanic,
b) pro službu přístupu k internetu v pevném místě
1. více než 1 hodina a více než 60 000 dotčených přístupů,
2. více než 2 hodiny a více než 40 000 dotčených přístupů,
3. více než 4 hodiny a více než 20 000 dotčených přístupů,
4. více než 6 hodin a více než 8 000 dotčených přístupů, nebo
5. více než 8 hodin a více než 4 000 dotčených přístupů,
c) pro mobilní hlasovou komunikační službu
1. více než 1 hodina a více než 225 000 dotčených SIM karet,
2. více než 2 hodiny a více než 150 000 dotčených SIM karet,
3. více než 4 hodiny a více než 75 000 dotčených SIM karet,
4. více než 6 hodin a více než 30 000 dotčených SIM karet, nebo
5. více než 8 hodin a více než 15 000 dotčených SIM karet,
d) pro službu mobilního přístupu k internetu
1. více než 1 hodina a více než 150 000 dotčených SIM karet,
2. více než 2 hodiny a více než 100 000 dotčených SIM karet,
3. více než 4 hodiny a více než 50 000 dotčených SIM karet,
4. více než 6 hodin a více než 20 000 dotčených SIM karet, nebo
5. více než 8 hodin a více než 10 000 dotčených SIM karet,
e) pro interpersonální komunikační službu nezávislou na číslech, službu šíření rozhlasového a televizního vysílání a radiokomunikační službu
1. více než 1 hodina a více než 150 000 dotčených uživatelů,
2. více než 2 hodiny a více než 100 000 dotčených uživatelů,
3. více než 4 hodiny a více než 50 000 dotčených uživatelů,
4. více než 6 hodin a více než 20 000 dotčených uživatelů, nebo
5. více než 8 hodin a více než 10 000 dotčených uživatelů,
f) pro službu komunikace mezi stroji
1. více než 1 hodina a více než 18 000 dotčených SIM karet,
2. více než 2 hodiny a více než 12 000 dotčených SIM karet,
3. více než 4 hodiny a více než 6 000 dotčených SIM karet,
4. více než 6 hodin a více než 2 400 dotčených SIM karet, nebo
5. více než 8 hodin a více než 1 200 dotčených SIM karet.