CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 380/2022 Sb. Vyhláška o kritériích určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby a ztrátě integrity sítě a rozsahu a formě předávání informací o narušení § 1 - Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby

§ 1 - Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby

380/2022 Sb. Vyhláška o kritériích určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby a ztrátě integrity sítě a rozsahu a formě předávání informací o narušení

§ 1

Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby

(1) Za závažné narušení bezpečnosti sítě a služby se považuje bezpečnostní incident splňující kritéria vyjádřená dobou trvání a současným celkovým počtem uživatelů dotčených přerušením nebo omezením poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo odepřením přístupu k ní (dále jen „přerušení poskytování služby“) ve vztahu ke konkrétnímu druhu veřejně dostupné služby elektronických komunikací. Počet dotčených uživatelů se vyjadřuje pro jednotlivé druhy služeb hodnotami uvedenými v odstavci 2.

(2) Kritéria určení závažného narušení bezpečnosti sítě a služby podle jednotlivých druhů veřejně dostupných služeb elektronických komunikací jsou

a) pro hlasovou komunikační službu v pevném místě

1. více než 1 hodina a více než 15 000 dotčených účastnických stanic,

2. více než 2 hodiny a více než 10 000 dotčených účastnických stanic,

3. více než 4 hodiny a více než 5 000 dotčených účastnických stanic,

4. více než 6 hodin a více než 2 000 dotčených účastnických stanic, nebo

5. více než 8 hodin a více než 1 000 dotčených účastnických stanic,

b) pro službu přístupu k internetu v pevném místě

1. více než 1 hodina a více než 60 000 dotčených přístupů,

2. více než 2 hodiny a více než 40 000 dotčených přístupů,

3. více než 4 hodiny a více než 20 000 dotčených přístupů,

4. více než 6 hodin a více než 8 000 dotčených přístupů, nebo

5. více než 8 hodin a více než 4 000 dotčených přístupů,

c) pro mobilní hlasovou komunikační službu

1. více než 1 hodina a více než 225 000 dotčených SIM karet,

2. více než 2 hodiny a více než 150 000 dotčených SIM karet,

3. více než 4 hodiny a více než 75 000 dotčených SIM karet,

4. více než 6 hodin a více než 30 000 dotčených SIM karet, nebo

5. více než 8 hodin a více než 15 000 dotčených SIM karet,

d) pro službu mobilního přístupu k internetu

1. více než 1 hodina a více než 150 000 dotčených SIM karet,

2. více než 2 hodiny a více než 100 000 dotčených SIM karet,

3. více než 4 hodiny a více než 50 000 dotčených SIM karet,

4. více než 6 hodin a více než 20 000 dotčených SIM karet, nebo

5. více než 8 hodin a více než 10 000 dotčených SIM karet,

e) pro interpersonální komunikační službu nezávislou na číslech, službu šíření rozhlasového a televizního vysílání a radiokomunikační službu

1. více než 1 hodina a více než 150 000 dotčených uživatelů,

2. více než 2 hodiny a více než 100 000 dotčených uživatelů,

3. více než 4 hodiny a více než 50 000 dotčených uživatelů,

4. více než 6 hodin a více než 20 000 dotčených uživatelů, nebo

5. více než 8 hodin a více než 10 000 dotčených uživatelů,

f) pro službu komunikace mezi stroji

1. více než 1 hodina a více než 18 000 dotčených SIM karet,

2. více než 2 hodiny a více než 12 000 dotčených SIM karet,

3. více než 4 hodiny a více než 6 000 dotčených SIM karet,

4. více než 6 hodin a více než 2 400 dotčených SIM karet, nebo

5. více než 8 hodin a více než 1 200 dotčených SIM karet.