CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 377/2006 Sb. Vyhláška Ministerstva dopravy, kterou se mění vyhláška č. 352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského železničního systému Čl. I

Čl. I

377/2006 Sb. Vyhláška Ministerstva dopravy, kterou se mění vyhláška č. 352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského železničního systému

Čl. I

Vyhláška č. 352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského železničního systému, se mění takto:

1. Poznámka pod čarou č. 1 zní:

------------------------------------------------------------------

"1) Směrnice 2001/16/ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 19. března 2001 o interoperabilitě transevropského konvenčního železničního systému.

Směrnice 96/48/ES Rady ze dne 23. července 1996 o interoperabilitě transevropského vysokorychlostního železničního systému.

Směrnice 2004/50/ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 29. dubna 2004, kterou se mění směrnice Rady 96/48/ES o interoperabilitě transevropského vysokorychlostního železničního systému a směrnice Evropského parlamentu a Rady 2001/16/ES o interoperabilitě transevropského konvenčního železničního systému.".

2. V § 3 odst. 1 se za písmeno b) vkládá nové písmeno c), které zní:

"c) speciální vozidla, konstruovaná pro údržbu, opravy a rekonstrukce dráhy nebo pro kontrolu stavu dráhy a odstraňování následků mimořádných událostí,".

Dosavadní písmena c) a d) se označují jako písmena d) a e).

3. V § 3 odst. 2 písm. b) se slova ", přičemž se bere ohled na místní, regionální nebo dálkové užívání vozidel" zrušují.

4. V § 6 odst. 1 písm. b) se na konci bodu 2 čárka nahrazuje tečkou a písmeno c) se zrušuje.

5. V § 6 odst. 2 se slovo "vysokorychlostního" zrušuje.

6. V § 7 se odstavec 3 zrušuje.

7. V § 17 se za odstavec 9 vkládá nový odstavec 10, který zní:

"(10) Vlaky se vybavují záznamovým zařízením. Požadavky na harmonizaci údajů získávaných pomocí tohoto zařízení a zpracování informací z tohoto zařízení stanoví příslušné technické specifikace interoperability.".

Dosavadní odstavce 10 a 11 se označují jako odstavce 11 a 12.

8. V § 21 se odstavce 1, 2 a 5 zrušují.

Dosavadní odstavce 3 a 4 se označují jako odstavce 1 a 2 a dosavadní odstavec 6 se označuje jako odstavec 3.

9. V § 21 odst. 1 se druhá věta zrušuje.

10. V § 21 odst. 3 písm. a) se za slova "Drážním úřadem" vkládají slova "na žádost vlastníka vozidla".

11. V § 22 odst. 3 se slova "odst. 6" nahrazují slovy "odst. 3".

12. V příloze se část první zrušuje.

13. V části druhé přílohy se zrušují slova "Část druhá" a položka "4. TSI subsystému řízení a zabezpečení" se nahrazuje položkou, která zní:

"4. TSI subsystému řízení a zabezpečení evropského vysokorychlostního a konvenčního železničního systému

4.1. Vlastnosti ERTMS

4.1.1. Popis parametru

Jednotný subsystém "Řízení a zabezpečení" (ERTMS - European rail traffic management system, Evropský systém řízení železniční dopravy) zahrnuje dva prvky:

4.1.1.1. prvek řízení a zabezpečení (ERTMS/ETCS - European rail traffic management system/European train control system, Evropský systém řízení železniční dopravy/Evropský vlakový zabezpečovací systém), který se vztahuje jak na vlakové, tak na traťové subsystémy,

4.1.1.2. prvek komunikační (ERTMS/GSM-R - Global System of Mobile Communications - Rail, Globální systém pro mobilní komunikaci - železniční aplikace), který zahrnuje jak pozemní, tak vlakové zařízení a je založen na normě ETSI GSM fáze 2+ pro veřejnou síť standardu GSM včetně přenosu dat GPRS (Global Packet Radio Services), rozšířené na zvláštní využití v železniční dopravě.

4.1.2. Požadované vlastnosti ERTMS/ETCS:

Základem subsystému "Řízení a zabezpečení" je soubor specifikací uvedených v následující tabulce. Je-!i to považováno za nezbytné, mohou být tyto specifikace revidovány a rozšířeny v souladu s postupem pro revize podle směrnic 96/48/ES a 2001/16/ES. Při takové revizi se vezme v úvahu stanovisko vyjádřené v postupu pro řízení změn ERTMS, přičemž musí být zohledněna skutečnost, že pro specifikace ERTMS je nezbytná fáze konsolidace, která je založena na použití systému na zkušebních tratích a při prvních zavedeních do provozu. Tabulka obsahuje definice a vlastnosti, které mají být dodrženy u základních parametrů subsystému "Řízení a zabezpečení" transevropského vysokorychlostního železničního systému podle směrnice 96/48/ES a systémů třídy A (ERTMS) subsystému "Řízení a zabezpečení" transevropského konvenčního železničního systému podle přílohy II směrnice 2001/16/ES.

Všechny specifikace uvedené v této tabulce jsou závazné, nejsou-li výslovně označeny jako "informativní".

4.2. Globální požadavky

Uvedené odkazy na odstavec TSI subsystému "Řízení a zabezpečení" platí pouze pro TSI "Řízení a zabezpečení" vysokorychlostního železničního systému.

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | ETCS FRS | | UIC ETCS FRS verze | |

| | | | 4.29 | |

| | | | EEIG 99E5362 | |

| | | | verze 2.00 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | GSM-R FRS | | EIRENE FRS verze 6.0 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.1 | Zajištění bezpečnosti | Informativní dokumentace: EN 50128, březen 2001 | | EN 50126, září 1999 |

| | | | | EN 50129, únor 2003 |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| | RAMS | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.1 | Požadavky na bezpečnost | Informativní dokumentace: | UNISIG SUBSET | EN 50129, únor 2003 |

| 4.1.1 | | UNISIG SUBSET-077-V222 | 091-V222 | |

| | | UNISIG SUBSET-078-V222 | | |

| | | UNISIG SUBSET-079-V222 (2 části) | | |

| | | UNISIG SUBSET-080-V222 (2 části) | | |

| | | UNISIG SUBSET-081-V222 (2 části) | | |

| | | UNISIG SUBSET-088-V222 (6 částí) | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.2e | Požadavky na spolehlivost | Jako výchozí zdroj informací se použije | Vyhrazeny | EN 50126, září 1999 |

| | a dostupnost | dokument ERTMS/96s1266 (kapitola RAM). | | |

| | | Informativní dokumentace: EEIG 02S1266 - verze 6 | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2b | Jakost údržby | Postupy pro posuzování jakosti údržby zařízení | Vyhrazeny | EN 29000 a EN 29001 |

| | | řídicího a zabezpečovacího subsystému. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.1 | Fyzikální podmínky | Minimální požadavky na teplotu, vlhkost, bezpečnost | Vyhrazeny | EN 50125-1, září 1999 a |

| 4.2.1.2d | prostředí | při nárazu, chvění atd., které musí zařízení | | EN 50155, srpen 2001 |

| | | řídicího a zabezpečovacího subsystému splňovat pro | | |

| | | provoz na vysokorychlostní železniční síti. | | |

| | | Informativní dokumentace: | | |

| | | EEIG 97S0665 - verze 5, | | |

| | | EN 50125-3, říjen 2003 | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.2 | Elektromagnetická | Jako zdrojový materiál se použije dokument | Vyhrazeny | Pro vlakové zařízení: |

| 4.2.1.2d | kompatibilita | ERTMS/97s0665. | | |

| | | Pro účely elektromagnetické kompatibility | | EN 50121-3-2, září 2000, |

| | | nepodléhají kmitočtová pásma pro cílený | | tabulky 4 a 6 v ustanovení 7. |

| | | přenos (systémy "Eurobalise", "Euroloop" | | Ustanovení 4, 5 a 6 jsou |

| | | a GSM-R) specifikacím uvedeným v tomto indexu. | | použitelná pro zkušební |

| | | | | postupy. |

| | | Specifické požadavky pro vzduchovou mezeru | | |

| | | systému "Eurobalise" jsou uvedeny pod indexem 12a. | | Pro traťové zařízení: |

| | | | | |

| | | Specifické požadavky pro vzduchovou mezeru | | EN 50121-4, září 2000, |

| | | systému "Euroloop" jsou uvedeny pod indexem 12b. | | ustanovení 5, |

| | | | | |

| | | Specifické požadavky pro vzduchovou mezeru | | EN 50121-4, září 2000, |

| | | GSM-R jsou uvedeny pod indexem 12c. | | ustanovení 6. |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.2b | Charakteristiky odolnosti | Měly by zajistit, že systémy detekce vlaků nebudou | Vyhrazeny | (vyhrazeny) |

| 4.2.1.2f | systému detekce vlaků | rušeny trakčním proudem. | | |

| | | Zdrojový materiál pro evropskou specifikaci je obsažen | | |

| | | ve zprávě k TSI subsystému "Řízení a zabezpečení". | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

4.3. Funkce subsystému "Řízení a zabezpečení"

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| | Zajištění logiky | | | |

| | návěstního opakovače, | | | |

| | logiky vlakového | | | |

| | zabezpečovacího zařízení | | | |

| | a příslušných funkcí | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Normální provoz | Informativní dokumentace: | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-050-V200 | SUBSET-026-V222 | |

| | | UNISIG SUBSET-076-0-V222 | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-076-2-V221 | SUBSET-043-V200 | |

| | | UNISIG SUBSET-076-3-V221 | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-076-4-1-V100 | SUBSET-046-V200 | |

| | | UNISIG SUBSET-076-4-2-V100 | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-076-5-3-V220 | SUBSET-047-V200 | |

| | | UNISIG SUBSET-076-5-4-V221 | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-076-6-1-V100 | SUBSET-054-V200 | |

| | | UNISIG SUBSET-076-6-4-V100 | UNISIG | |

| | | UNISIG SUBSET-076-6-5-V100 | SUBSET-055-V222 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-076-5-1-V221 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-076-5-2-V221 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-076-6-3-V100 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-076-7-V100 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-094-0-V100 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Nouzový provoz | Požadavky na reakce systému v případě poruch | UNISIG | |

| | | a výpadků. | SUBSET-026-V222 | |

| | | | | |

| | | Jako zdrojový materiál pro evropskou specifikaci | | |

| | | se použije dokument ERTMS/97E832. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Správa modulů STM | Funkční a fyzikální požadavky na rozhraní modulů | UNISIG | |

| 4.1.2.2 | | STM a systémů třídy A. | SUBSET-035-V211 | |

| | | Je třeba uvést kompatibilitu KER. | UNISIG | |

| | | Informativní dokumentace: | SUBSET-026-V222 | |

| | | UNISIG SUBSET-059-V200 | UNISIG | |

| | | | SUBSET-056-V220 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-057-V220 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-058-V211 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Funkční požadavky na | Specifikace funkcí pro komunikaci mezi | UNISIG | |

| | rozhraní člověk - stroj | strojvedoucím a vlakovým zařízením. Strojvedoucí | SUBSET-033-V200 | |

| | | získává z obrazovek informace nezbytné pro jízdu, | UNISIG | |

| | | např. údaje návěstního opakovače nebo varování před | SUBSET-026-V222 | |

| | | automatickým zásahem. Patří sem též vstupní funkce, | UNISIG | |

| | | např. pro vlastnosti vlaku a pro manuální potlačení | SUBSET-035-V211 | |

| | | automatiky, které jsou vyžadovány pro účely | | |

| | | interoperabilního subsystému. | | |

| | | K nim patří také zobrazování textových zpráv. | | |

| | | | | |

| | | Údaje návěstního opakovače definují minimální | | |

| | | rozsah parametrů, které jsou k dispozici v kabině, | | |

| | | a společně se týkají veškerých okolností, jež se | | |

| | | mohou vyskytnout na tratích evropské | | |

| | | vysokorychlostní železniční sítě, a tvoří tedy | | |

| | | systém společný pro všechny tratě. Takovými | | |

| | | parametry jsou například povolená rychlost, cílová | | |

| | | rychlost a vzdálenost cíle, které tvoří základ | | |

| | | návěstního opakovače a vlakového zabezpečovacího | | |

| | | zařízení (ATP). | | |

| | | | | |

| | | Informativní dokumentace: CENELEC WGA9D V21.DOC | | |

| | | 12/04/2000, CENELEC WGA9D V05.DOC 27/03/2000, | | |

| | | CENELEC WGA9D V11.DOC 12/04/2000, CENELEC WGA9D | | |

| | | V06.DOC 12/01/2000, CENELEC WGA9D V08NS.DOC | | |

| | | 27/03/2000 a CENELEC WGA9D V04.DOC 27/03/2000 | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Požadavky na měření | Požadavky na funkce subsystému pro měření | UNISIG | |

| | vzdálenosti (odometrii) | vzdálenosti potřebné pro pokrytí rozsahu výkonů | SUBSET-041-V200 | |

| | | očekávaných od zařízení s rozhraním třídy A. | | |

| | | Přesnost umístění závisí na měření vzdáleností | | |

| | | a vzdálenostech mezi balízami. Požadavky na měření | | |

| | | rychlosti a vzdálenosti u interoperabilních vlaků | | |

| | | souvisí s indexem 6, moduly STM. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Požadavky na palubní | Požadavky na výběr datových parametrů, | UNISIG | |

| | záznam provozních dat | pravidelnost, přesnost a zkoušky konzistence za | SUBSET-026-V222 | |

| | | účelem kontroly správné jízdy vlaku a chování | UNISIG | |

| | | bezpečnostních systémů s cílem splnit právní | SUBSET-027-V200 | |

| | | předpisy všech členských států. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Požadavky na systém | Taková definice funkce pro kontrolu bdělosti, aby | Vyhrazeny | |

| | kontroly bdělosti (systém | vlak mohl být přijatelným způsobem provozován na | | |

| | "mrtvého muže") | evropských železničních sítích. | | |

| | | | | |

| | | Kontrola bdělosti zajišťuje, že strojvedoucí věnuje | | |

| | | jízdě (a tedy i zabezpečovacímu zařízení) | | |

| | | dostatečnou pozornost. Je-li použit časový spínač, | | |

| | | může být vynulován jinou činností strojvedoucího, | | |

| | | např. bude-li pracovat s ovládacími prvky vlaku, | | |

| | | ovládáním trakce, brzdami nebo pokud potvrdí | | |

| | | kabinovou výstrahu. V rámci této funkce může být | | |

| | | od strojvedoucího požadována aktivní obsluha | | |

| | | mobilní části zabezpečovacího zařízení (funkce | | |

| | | "mrtvého muže"). Funkčnost vyžadovanou kontrolou | | |

| | | bdělosti je možné měnit v závislosti na stavu | | |

| | | vlakového zabezpečovacího zařízení (ATP) a | | |

| | | kabinových výstražných systémů. | | |

| | | | | |

| | | Kontrola bdělosti, vlakové zabezpečovací zařízení | | |

| | | (ATP) a kabinové výstražné systémy jsou | | |

| | | bezpečnostními systémy v tom smyslu, že | | |

| | | pomáhají strojvedoucímu a zajišťují ochranu vlaku | | |

| | | při selhání lidského faktoru. Všechny tyto | | |

| | | systémy ovlivňují úroveň bezpečnosti a jsou na | | |

| | | sobě vzájemně závislé v tom smyslu, že přítomnost | | |

| | | nebo absence jednoho z nich může ovlivnit | | |

| | | funkčnost obou zbylých systémů. Řešení | | |

| | | bezpečnostních otázek je možné usnadnit zahrnutím | | |

| | | těchto systémů do subsystému "Řízení a | | |

| | | zabezpečení". | | |

| | | | | |

| | | Základem evropské specifikace je dokument UIC 641. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.1 | Rádio | Definice rádiového systému pro hlasovou | EIRENE SRS | |

| 4.2.1.2e | | a datovou komunikaci směrem k vlakům i z vlaků. | verze 14 | |

| | | | | |

| | | | Požadavky na | |

| | | | zkoušky budou | |

| | | | zahrnuty v další | |

| | | | verzi této TSI. | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

4.4. Rozhraní mezi palubním a traťovým zařízením

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| | Rozhraní pro přenos dat | | | |

| | mezi vlakem a tratí | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.2 | Balíza | Technická kompatibilita s některými systémy třídy B | UNISIG | ETSI EN 300330-1, V1.3.1 |

| 4.1.2.1 | | vyžaduje přepínací funkci, která je definována | SUBSET-036-V221 | (červen 2001), až po |

| | | v evropských specifikacích. Z hlediska | UNISIG | ustanovení 7.2 včetně 3). |

| | | elektromagnetické kompatibility se toto považuje | SUBSET-085-V212 | |

| | | za přijatelné. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.2 | Smyčka | Informativní dokumentace: UNISIG SUBSET-050-V200 | UNISIG | |

| 4.1.2.1 | | | SUBSET-043-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-044-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-045-V200 | |

| | | | Požadavky na | |

| | | | zkoušky budou | |

| | | | zahrnuty v další | |

| | | | verzi této TSI. | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 3.2.5.1.2 | Rádio | | EIRENE SRS verze 14 | |

| 4.1.2.1 | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

4.5. Palubní rozhraní mezi prvky interoperability subsystému "Řízení a zabezpečení"

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| | Palubní rozhraní pro | Datová rozhraní mezi zařízeními subsystému "Řízení a | | |

| | datovou komunikaci | zabezpečení" podporujícími funkce návěstního opakovače | | |

| | | a vlakového zabezpečovacího zařízení a mezi těmito | | |

| | | funkcemi a vlakem. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.2 | ERTMS/ETCS Euroradio | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-026-V222 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-034-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-047-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-037-V225 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-093-V226 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-048-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-092-1-V225 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-092-2-V225 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.2 | GSM-R | Informativní dokumentace: O-2475 V 1.0 | A11T6001.12 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.2 | Palubní datové rozhraní | Komunikační rozhraní, společné pro celou | UNISIG | |

| | pro analýzu provozních | vysokorychlostní železniční síť, k analyzátoru dat | SUBSET-027-V200 | |

| | dat zaznamenaných ve | uložených v řídicích a zabezpečovacích systémech za | | |

| | vozidle | účelem zajištění čitelnosti těchto dat pro všechny | | |

| | | zúčastněné strany. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.2 | Rozhraní pro odometrii | Základem evropské specifikace je dokument | Vyhrazeny | |

| | | ERTMS/97e267. | | |

| | | Specifikace nebude zpočátku k dispozici. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

4.6. Traťová rozhraní mezi prvky interoperability subsystému "Řízení a zabezpečení"

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| | Traťová rozhraní pro | | | |

| | datovou komunikaci mezi: | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.3 | ERTMS/ETCS Euroradio | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-049-V200 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-026-V222 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-037-V225 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-092-1-V225 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-092-2-V225 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-093-V226 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.3 | GSM-R | Informativní dokumentace: 0-2475 V 1.0 | A11T6001.12 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.3 | systémy "Eurobalise" | | UNISIG | |

| | a LEU | | SUBSET-036-V221 | |

| | | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-085-V212 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.3 | systémy "Euroloop" a LEU | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-045-V200 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.1.2.3 | ERTMS/ETCS a | | UNISIG | |

| | ERTMS/ETCS (předávka | | SUBSET-039-V200 | |

| | RBC-RBC) | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

| 4.2.4 | Správa klíčů | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-038-V200 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+----------------------+-------------------------------+

4.7. Kompatibilita (nikoli elektromagnetická) mezi vlaky a kolejovými obvody

4.7.1. Datová rozhraní mezi subsystémem "Řízení a zabezpečení" a kolejovými vozidly

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| 4.2.1.2b | Kompatibilita vlastností | Specifikace, kterou se musí kolejová vozidla řídit, | Vyhrazeny | |

| | kolejových vozidel se | aby se umožnil správný provoz systémů detekce vlaků. | | |

| | systémy detekce vlaků | Zohledňuje se např. indukčnost u beznápravových | | |

| | | dvojkolí a minimální hmotnosti na nápravu. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| 4.2.1.2e | Rozhraní vlaků | Pro pokrytí veškerých dat relevantních pro | UNISIG | |

| | | interoperabilitu, k jejichž výměně může dojít mezi | SUBSET-034-V200 | |

| | | vlakem a řídicím a zabezpečovacím zařízením. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

4.8. Výkonnost subsystému "Řízení a zabezpečení"

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| 4.1.1 | Požadovaná výkonnost | Specifikace výkonnosti sítě vysokorychlostní | UNISIG | |

| 4.3 | | železniční dopravy jsou uvedeny v přílohách I a IV | SUBSET-041-V200 | |

| | | směrnice 96/48/ES. | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

4.9. Požadavky na ověřování

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| Odkaz na | Téma 1) | Obsah 2) | Evropské specifikace | Ostatní evropské specifikace |

| odstavec TSI | | | definující základní | |

| subsystému | | | parametry | |

| "Řízení | | | | |

| a zabezpečení" | | | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| 6.2 | Požadavky na integraci | Postačují k zajištění správné spolupráce palubního | UNISIG SUBSET | |

| | palubního zařízení | zařízení se zařízením traťovým (ověření subsystému | (vyhrazeny) | |

| | | s ohledem na možnosti uvedené v registru kolejových | | |

| | | vozidel). | | |

| | | | | |

| | | Po instalaci palubního řídicího a zabezpečovacího | | |

| | | zařízení je třeba provést praktické zkoušky. | | |

| | | | | |

| | | Zvláštní pozornost je nutno věnovat elektromagnetické | | |

| | | kompatibilitě mezi subsystémem "Řízení a zabezpečení" | | |

| | | a "Kolejová vozidla". | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| 6.2 | Požadavky na integraci | Postačují k zajištění správné spolupráce traťového | UNISIG SUBSET | |

| | traťového zařízení | zařízení se zařízením palubním (ověření subsystému s | (vyhrazeny) | |

| | | ohledem na možnosti uvedené v registru | | |

| | | infrastruktury). | | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| Tabulka 6.1 | Požadavky na instalaci | Pravidla platná při instalaci palubní, resp. traťové | UNISIG | |

| Tabulka 6.2 | | části subsystému "Řízení a zabezpečení". | SUBSET-040-V200 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

| | Slovník termínů a zkratek | | UNISIG | |

| | | | SUBSET-023-V200 | |

+----------------+---------------------------+--------------------------------------------------------+-----------------------+------------------------------+

Poznámky:

1) V tomto sloupci je uvedeno téma odstavce v TSI, na který se odkazuje v druhém sloupci.

2) Popis záměru normy nezbytné pro podporu TSI.

3) Příslušné kmitočtové rozsahy pro up-link a tele-powering jsou definovány ve specifikaci UNISIG SUBSET-036-V221.".

14. V příloze se část třetí zrušuje.