VI. Ukazatele týkající se technické bezpečnosti dráhy a jejího uplatňování
6.1 Procento tratí s provozovanými vlakovými zabezpečovacími systémy a procento vlakových kilometrů s využitím palubních systémů s vlakovým zabezpečovacím systémem, kde tyto systémy poskytují:
a) výstražné znamení,
b) výstražné znamení a automatické zastavení,
c) výstražné znamení, automatické zastavení a bodovou kontrolu rychlosti,
d) výstražné znamení, automatické zastavení a nepřetržitou kontrolu rychlosti.
6.2 Celkový počet úrovňových přejezdů na kilometr trati a kilometr kolejí, podle těchto pěti typů:
a) úrovňový přejezd bez zabezpečovacího zařízení označený výstražnými kříži,
b) úrovňový přejezd se zabezpečovacím zařízením
1. ovládaným obsluhou,
2. automatickým s výstražníky bez závor,
3. automatickým s výstražníky a závorami,
4. automatickým s výstražníky, závorami a s kolejovým zabezpečovacím zařízením, kterým se rozumí návěstidlo nebo jiný vlakový zabezpečovací systém dovolující vlaku pokračovat pouze v případě, kdy je úrovňový přejezd na straně uživatele pozemní komunikace zabezpečen a nenarušen.
------------------------------------------------------------------