CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 37/1953 Sb. Nařízení o způsobu a lhůtách předkládání reklamací při dodávkách nekvalitních a nekompletních výrobků a výrobků, které neodpovídají státním standartům, normám a technickým podmínkám, a o majetkových sporech při nevyhovění reklamacím § 25

§ 25

37/1953 Sb. Nařízení o způsobu a lhůtách předkládání reklamací při dodávkách nekvalitních a nekompletních výrobků a výrobků, které neodpovídají státním standartům, normám a technickým podmínkám, a o majetkových sporech při nevyhovění reklamacím

§ 25

(1) K arbitrážní žádosti musí být připojeny:

a) doklad o pokusu o smír,

b) smlouva, k jejímuž splnění byla dodávka provedena, nebo příslušný výpis z této smlouvy,

c) písemný doklad výrobce nebo dodavatele potvrzující kvalitu, sortiment, značkování nebo kompletnost dodaných výrobků,

d) protokol o vadách, ověřený technickou nebo kvalitativní kontrolou,

e) opis výzvy dodavateli k účasti na sestavení protokolu o vadách,

f) nákladní list u dodávek dopravovaných po železnici,

g) faktura dodavatele (výrobce), a byla-li zaplacena, doklad o zaplacení,

h) opis reklamace,

i) opis odpovědi na reklamaci,

j) v nutných případech základní podmínky dodávky a jiné předpisy o dodávaných výrobcích,

k) výpočet požadované částky,

l) doklad o odeslání opisu arbitrážní žádosti a jejích příloh odpůrci a spoluodpůrcům.

(2) Organisace vnitřního obchodu musí připojit potvrzení, podepsané vedoucím organisace a hlavním (vedoucím) účetním, o tom, že vadné výrobky byly prodány za nižší cenu, než která je uvedena ve faktuře, a jestliže výrobky ještě nebyly prodány, potvrzení o provedeném přehodnocení podepsané stejnými osobami.