Struktura poptávky na relevantních trzích
7.5. Uveďte pět největších nezávislých odběratelů spojujících se soutěžitelů na jednotlivých relevantních trzích a jejich individuální podíl na celkovém obratu zboží spojujících se soutěžitelů (uveďte obchodní firmu, jméno a příjmení nebo název, sídlo, trvalý pobyt nebo místo podnikání, telefonní a faxové číslo a příslušné kontaktní osoby všech těchto odběratelů).
7.6. Vysvětlete strukturu poptávky z hlediska
a) fází trhů (např. start, rozmach, dospělost a úpadek a předpověď rychlosti růstu poptávky),
b) významu preferencí spotřebitelů, pokud jde o věrnost značce, rozlišování výrobků a poskytnutí celého sortimentu zboží,
c) stupně koncentrace nebo rozptýlenosti spotřebitelů,
d) členění spotřebitelů do různých skupin a popište "typického spotřebitele" jednotlivých skupin,
e) významu výhradních distribučních smluv a jiných typů dlouhodobých smluv a
f) otázky, jaká část celkové poptávky je tvořena poptávkami veřejné správy, vládních agentur, státních podniků a dalších obdobných subjektů.