§ 10
Celkové hodnocení žáka
(1) Celkové hodnocení žáka na konci prvního a druhého pololetí vyjadřuje výsledky klasifikace ve vyučovacích předmětech a klasifikaci chování; nezahrnuje klasifikaci v nepovinných předmětech.
(2) Žák je na konci prvního a druhého pololetí hodnocen takto:
a) prospěl s vyznamenáním,
b) prospěl,
c) neprospěl.
(3) Žák prospěl s vyznamenáním, nemá-li v žádném vyučovacím předmětu prospěch horší než chvalitebný, průměrný prospěch z povinných předmětů nemá horší než 1,50 a jeho chování je velmi dobré. Stupeň chování velmi dobré se nevyžaduje ve studiu uvedeném v části páté a šesté této vyhlášky.
(4) Žák prospěl, nemá-li v žádném vyučovacím předmětu prospěch nedostatečný.
(5) Žák neprospěl, má-li z některého vyučovacího předmětu prospěch nedostatečný.