CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 354/1991 Sb. Vyhláška o středních školách C-III. A Studijní obory konzervatoří ukončené absolutoriem

C-III. A Studijní obory konzervatoří ukončené absolutoriem

354/1991 Sb. Vyhláška o středních školách

C-III. A Studijní obory konzervatoří ukončené absolutoriem

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| Skupina | Kód | Studijní obor | Kód studijních oborů podle | Poznámky |

| | | | dřívějších předpisů | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| 82 Umění a užité umění | | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| | 82-44-N/001 | Hudba | 82-29-7 | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| | 82-45-N/001 | Zpěv | 82-28-7 | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| | 82-46-N/001 | Tanec | 82-27-7 | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| | 82-47-N/001 | Hudebně dramatické umění | 82-26-7 | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

| | 82-46-N/002 | Tanec - tanec klasický | 82-27-7/01 | |

+---------+-------------+--------------------------+----------------------------+----------+

Vysvětlivky významu písmen v uvedených kódech:

+---------------+-----------------------------------------------------------------+-------------------------------+

| Kód | | Kód podle dřívějších předpisů |

+---------------+-----------------------------------------------------------------+-------------------------------+

| N | vyšší odborné vzdělání dosažené úspěšným vykonáním absolutoria | |

| | ve studijním oboru pro konzervatoř; vysvědčení o absolutoriu | 7 |

+---------------+-----------------------------------------------------------------+-------------------------------+