CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 322/2005 Sb. Vyhláška o dalším studiu, popřípadě výuce, které se pro účely státní sociální podpory a důchodového pojištění považují za studium na středních nebo vysokých školách Příloha č. 2

Příloha č. 2

322/2005 Sb. Vyhláška o dalším studiu, popřípadě výuce, které se pro účely státní sociální podpory a důchodového pojištění považují za studium na středních nebo vysokých školách

Příloha č. 2

Vzdělávací instituce působící v České republice a uskutečňující studium podle zahraničních středoškolských vzdělávacích programů:

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 1. | Lycée Francais de Prague (Francouzské lyceum v Praze), 150 00 Praha 5, Drtinová 7 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 2. | International School of Prague (Mezinárodní škola v Praze), 164 00 Praha 6, |

| | Nebušická 700 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 3. | Německá škola v Praze s. r. o. - zahraniční škola a gymnázium, 158 00 Praha 5, |

| | Schwarzenberská 700/1, IČ: 25136241 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 4. | Czech British School, s. r. o., 142 00 Praha 4, K Lesu 558, IČ: 27653048 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 5. | Bulharská základní škola a gymnázium Dr. Petra Berona, 160 00 Praha 6, Rychtářská 1 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 6. | Střední všeobecně vzdělávací škola s rozšířeným vyučováním cizích jazyků při |

| | Velvyslanectví Ruské federace v České republice, 160 00 Praha 6, Krupkovo náměstí 1 |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

| 7. | English International School Prague, s. r. o., 142 00 Praha 4, Na Okruhu 395, |

| | IČ: 64944000. |

+----+-------------------------------------------------------------------------------------+

------------------------------------------------------------------