CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 317/2005 Sb. Vyhláška o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků § 12b - Systém vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu

§ 12b - Systém vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu

317/2005 Sb. Vyhláška o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků

§ 12b

Systém vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu

(1) Systém vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu zahrnuje alespoň nástroje a pravidla pro

a) sběr a vyhodnocení dat a

b) využití výstupu vyhodnocení dat v dalším uskutečňování vzdělávacího programu.

(2) Sběr dat je zaměřen alespoň na

a) zjišťování vzdělávacích potřeb účastníků vzdělávacího programu,

b) hodnocení organizačního, materiálního a personálního zajištění uskutečňování vzdělávacího programu a

c) dosažené kompetence účastníků vzdělávacího programu a jejich praktické využití.

(3) Sběr dat a jejich vyhodnocení se provádí

a) před zahájením každého uskutečnění vzdělávacího programu,

b) v průběhu každého uskutečnění vzdělávacího programu, stanoví-li tak plán vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu,

c) bezprostředně po ukončení každého uskutečnění vzdělávacího programu a

d) alespoň 6 měsíců po ukončení sběru dat podle písmene c), nejde-li o uskutečnění vzdělávacího programu ukončeného méně než 6 měsíců před uplynutím doby, na kterou byla akreditace vzdělávacího programu udělena nebo prodloužena; v takovém případě se tento sběr dat a vyhodnocení neprovádí.

(4) Vzdělávací instituce vyhotoví

a) před zahájením uskutečňování vzdělávacího programu plán vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu, který stanoví uskutečňování systému vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu podle odstavců 1 až 3 po dobu, na kterou byla akreditace vzdělávacího programu udělena nebo prodloužena, a

b) přede dnem uplynutí doby, na kterou byla akreditace vzdělávacího programu udělena nebo prodloužena, závěrečnou zprávu z vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu popisující uskutečňování systému vnitřního hodnocení kvality vzdělávacího programu, jeho výsledky a přijatá opatření.