CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 316/1992 Sb. Vyhláška federálního ministerstva dopravy, kterou se mění vyhláška federálního ministerstva dopravy a spojů č. 190/1988 Sb., kterou se stanoví pevné částky náhrad za způsobení malých poruch v provozu vlaku na celostátních dráhách a vlečkách Příloha k vyhlášce č. 316/1992 Sb.

Příloha k vyhlášce č. 316/1992 Sb.

316/1992 Sb. Vyhláška federálního ministerstva dopravy, kterou se mění vyhláška federálního ministerstva dopravy a spojů č. 190/1988 Sb., kterou se stanoví pevné částky náhrad za způsobení malých poruch v provozu vlaku na celostátních dráhách a vlečkách

Příloha k vyhlášce č. 316/1992 Sb.

Tabulka č. 1

Pevné částky náhrad za prodloužení doby jízdy vlaku motorové trakce v Kčs:

+-------+------------------+---------+----------+

| Pol. | Prodloužení | Vlak | Vlak |

| | doby jízdy vlaku | osobní | nákladní |

| | v minutách | dopravy | dopravy |

+-------+------------------+---------+----------+

| 1. | 1-7 | 305 | 977 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 2. | 8-12 | 378 | 1 097 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 3. | 13-17 | 451 | 1 216 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 4. | 18-22 | 524 | 1 336 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 5. | 23-27 | 597 | 1 456 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 6. | 28-32 | 670 | 1 576 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 7. | 33-37 | 743 | 1 695 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 8. | 38-42 | 816 | 1 815 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 9. | 43-47 | 889 | 1 935 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 10. | 48-52 | 962 | 2 055 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 11. | 53-57 | 1 035 | 2 174 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 12. | 58-62 | 1 108 | 2 294 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 13. | 63-67 | 1 181 | 2 414 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 14. | 68-72 | 1 254 | 2 534 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 15. | 73-77 | 1 327 | 2 653 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 16. | 78-82 | 1 400 | 2 773 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 17. | 83-87 | 1 473 | 2 893 |

+-------+------------------+---------+----------+

| 18. | 88-92 | 1 546 | 3 013 |

+-------+------------------+---------+----------+

Tabulka č. 2

Pevné částky náhrad za prodloužení doby jízdy vlaku elektrické trakce v Kčs:

+-------+------------------+----------+----------+

| Pol. | Prodloužení | Vlak | Vlak |

| | doby jízdy vlaku | osobní | nákladní |

| | v minutách | dopravy | dopravy |

+-------+------------------+----------+----------+

| 1. | 1-7 | 251 | 232 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 2. | 8-12 | 330 | 296 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 3. | 13-17 | 408 | 360 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 4. | 18-22 | 486 | 424 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 5. | 23-27 | 564 | 488 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 6. | 28-32 | 643 | 552 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 7. | 33-37 | 721 | 616 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 8. | 38-42 | 799 | 680 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 9. | 43-47 | 877 | 744 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 10. | 48-52 | 956 | 808 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 11. | 53-57 | 1 034 | 872 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 12. | 58-62 | 1 112 | 936 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 13. | 63-67 | 1 190 | 1 000 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 14. | 68-72 | 1 269 | 1 064 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 15. | 73-77 | 1 347 | 1 128 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 16. | 78-82 | 1 425 | 1 192 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 17. | 83-87 | 1 503 | 1 256 |

+-------+------------------+----------+----------+

| 18. | 88-92 | 1 582 | 1 320 |

+-------+------------------+----------+----------+

******************************************************************