CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 280/1999 Sb. Vyhláška, kterou se stanoví postup při uplatňování požadavku na určení věcných prostředků a jejich převzetí, postup při uplatňování požadavku na určení fyzických osob k pracovní výpomoci nebo k pracovní povinnosti a kterou se stanoví náležitosti a vzor dodávacího příkazu, náležitosti a vzor dokladu o převzetí věcného prostředku, náležitosti a vzor dokladu o vrácení věcného prostředku a náležitosti a vzor povolávacího příkazu § 6 - Postup při uplatňování požadavku na určení fyzických osob k pracovním výpomocem a k pracovním povinnostem

§ 6 - Postup při uplatňování požadavku na určení fyzických osob k pracovním výpomocem a k pracovním povinnostem

280/1999 Sb. Vyhláška, kterou se stanoví postup při uplatňování požadavku na určení věcných prostředků a jejich převzetí, postup při uplatňování požadavku na určení fyzických osob k pracovní výpomoci nebo k pracovní povinnosti a kterou se stanoví náležitosti a vzor dodávacího příkazu, náležitosti a vzor dokladu o převzetí věcného prostředku, náležitosti a vzor dokladu o vrácení věcného prostředku a náležitosti a vzor povolávacího příkazu

§ 6

Postup při uplatňování požadavku na určení fyzických osob k pracovním výpomocem a k pracovním povinnostem

(1) Ministerstva, jiné správní úřady nebo subjekty hospodářské mobilizace mohou již v míru, v souladu s krizovými plány, písemně požádat příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností o výběr a určení osob k pracovním výpomocem nebo pracovním povinnostem pro splnění úkolů při zajišťování obrany státu. Požadavek o výběru osob k pracovním výpomocem nebo k pracovním povinnostem obsahuje zejména označení druhu práce v příslušném oboru, požadovaný počet osob a odůvodnění jejich potřeby.

(2) Vydání rozhodnutí o povolání určené osoby k pracovní výpomoci nebo pracovní povinnosti předchází výběr vhodných osob. Vhodné osoby pro určení k pracovní povinnosti nebo k pracovní výpomoci vybírá, v souladu s krizovými plány, obecní úřad obce s rozšířenou působností a vede jejich evidenci.