§ 88
Jiná reklamace
(1) Podle tohoto ustanovení se postupuje v případě, že nejde o reklamaci podle § 84 až 87.
(2) Pokud odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání, v případě poštovní zásilky do zahraničí nebo poštovního poukazu do zahraničí do 6 měsíců od podání, v kterékoliv poštovní provozovně reklamuje, že povinnost podle poštovní smlouvy nebyla splněna nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda, držitel poštovní licence zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle poštovní smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. V případě poštovní zásilky do zahraničí nebo poštovního poukazu do zahraničí tuto skutečnost zjistí ve spolupráci se zahraničním provozovatelem. Držitel poštovní licence nezkoumá totožnost ani právní způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje.
(3) Držitel poštovní licence přijme reklamaci podle odstavce 2 jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou podle vyjádření držitele poštovní licence nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.
(4) Jestliže reklamující požádá, aby mu byl oznámen výsledek reklamace, držitel poštovní licence mu ho oznámí dohodnutým způsobem.