C. Rámcový profil absolventa
a) S ohledem na typ studijního programu absolventi prokazují v odpovídající šíři a míře podrobnosti:
1. znalosti v oblasti pedagogiky, speciální pedagogiky, evaluace, intervence a pedagogické psychologie,
2. znalosti v oblasti konkrétní oborové specializace,
3. znalosti oborové didaktiky a teorie učení a vyučování,
4. znalosti školské legislativy,
5. porozumění etickému rozměru práce s lidmi.
b) S ohledem na typ studijního programu absolventi umí v odpovídající šíři a míře podrobnosti:
1. plánovat, realizovat, monitorovat a hodnotit výuku s ohledem na individualitu svých žáků a na vzdělávací a sociální kontext,
2. zvolit vhodné metody hodnocení procesu výuky a výsledků učení, včetně sebehodnocení,
3. vytvářet příznivé psychosociální prostředí pro učení,
4. vhodným způsobem komunikovat se zákonnými zástupci žáka.
c) S ohledem na typ studijního programu se absolvent uplatní například:
1. v akademické sféře a v dalších institucích zabývajících se vědou, výzkumem, vývojem a inovacemi,
2. ve školách nebo školských či vzdělávacích zařízeních.