C. Rámcový profil absolventa
a) S ohledem na typ studijního programu absolventi prokazují v odpovídající šíři a míře podrobnosti:
1. znalosti společenských věd a společenských jevů,
2. znalosti médií a mediální komunikace,
3. znalosti metod analýzy společenských jevů,
4. znalosti metod analýzy médií,
5. porozumění profesně etickým normám upravujícím výkon jednotlivých mediálních profesí,
6. porozumění roli médií v jednotlivých etapách moderních dějin a poslání jednotlivých mediálních profesí v daném sociopolitickém kontextu,
7. znalosti mediální legislativy.
b) S ohledem na typ studijního programu absolventi umí v odpovídající šíři a míře podrobnosti:
1. kriticky reflektovat a promýšlet společenské jevy,
2. získávat a zpracovávat empirická data, včetně jejich analýzy, interpretace a zasazení do kontextu,
3. vytvářet a distribuovat mediální obsahy.
c) S ohledem na typ studijního programu se absolvent uplatní například:
1. v akademické sféře a v dalších institucích zabývajících se vědou, výzkumem, vývojem a inovacemi,
2. ve výzkumu médií, mediálního trhu a užívání médií,
3. jako novinář, manažer, redaktor, nebo dramaturg v médiích,
4. v reklamě, public relations a v mediálním poradenství.