Čl. I
Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění nařízení vlády č. 74/2009 Sb., nařízení vlády č. 130/2009 Sb., nařízení vlády č. 133/2009 Sb., nařízení vlády č. 201/2009 Sb., nařízení vlády č. 381/2010 Sb., nařízení vlády č. 44/2011 Sb., nařízení vlády č. 448/2011 Sb., nařízení vlády č. 224/2014 Sb., nařízení vlády č. 303/2014 Sb. a nařízení vlády č. 278/2015 Sb., se mění takto:
1. V § 5 odstavec 3 zní:
"(3) Zaměstnanci, který je
a) pracovníkem v sociálních službách nebo sociálním pracovníkem v zařízení sociálních služeb, u poskytovatele sociálních služeb, který vykonává činnost v sociálních službách nebo podle zvláštních právních předpisů při pomoci v hmotné nouzi, v sociálně-právní ochraně dětí, ve škole a školském zařízení, ve věznici, v zařízení pro zajištění cizinců a v azylovém zařízení, nebo sociálním pracovníkem u poskytovatele zdravotních služeb, a zároveň není zaměstnancem uvedeným v odstavci 4,
b) zaměstnancem školy nebo školského zařízení podle § 7 školského zákona, který není uveden v odstavci 9,
přísluší platový tarif stanovený podle stupnice platových tarifů uvedené v příloze č. 3 k tomuto nařízení.".
2. Příloha č. 9 zní:
"Příloha č. 9
Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 9
(v Kč měsíčně)
+---------+---------------+--------------------------------------------------------------------------------------------------+
| Platový | Počet let | Platová třída |
| stupeň | započitatelné +--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| | praxe | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 1 | do 2 let | 10 700 | 11 610 | 12 560 | 13 610 | 17 260 | 21 570 | 21 750 | 22 140 | 22 620 | 23 170 | 24 030 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 2 | do 6 let | 11 100 | 12 030 | 13 080 | 14 170 | 17 750 | 21 760 | 21 950 | 22 530 | 23 100 | 23 870 | 25 160 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 3 | do 12 let | 11 800 | 12 830 | 13 920 | 15 160 | 18 220 | 22 010 | 22 290 | 22 820 | 24 020 | 24 870 | 26 520 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 4 | do 19 let | 12 610 | 13 700 | 14 880 | 16 110 | 19 060 | 22 470 | 22 980 | 23 670 | 25 030 | 26 700 | 28 720 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 5 | do 27 let | 13 410 | 14 600 | 15 850 | 17 240 | 19 910 | 23 170 | 23 710 | 24 670 | 26 590 | 28 750 | 31 550 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 6 | do 32 let | 14 560 | 15 830 | 17 160 | 18 650 | 21 320 | 24 350 | 25 020 | 26 040 | 28 810 | 31 130 | 34 100 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+
| 7 | nad 32 let | 14 970 | 16 260 | 17 640 | 19 170 | 21 930 | 24 910 | 25 560 | 26 740 | 29 500 | 31 910 | 34 920 |
+---------+---------------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+".