CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 27/2016 Sb. Vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných Příloha č. 2 - Individuální vzdělávací plán

Příloha č. 2 - Individuální vzdělávací plán

27/2016 Sb. Vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných

Příloha č. 2

Individuální vzdělávací plán

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Jméno a příjmení žáka | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Datum narození | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Bydliště | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Škola | |

+-------------------------+---------------------+------------+-----------------+

| Ročník | | Školní rok | |

+-------------------------+---------------------+------------+-----------------+

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| ŠPZ, které vydalo | |

| doporučení pro IVP | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Kontaktní pracovník ŠPZ | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Školská poradenská | |

| zařízení, poskytovatelé | |

| zdravotních služeb | |

| a jiné subjekty, | |

| které se podílejí na | |

| péči o žáka | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

+---------------------------------------------------------+--------------------+

| Rozhodnutí o povolení vzdělávání žáka podle IVP ze dne: | |

+---------------------------------------------------------+--------------------+

| Zdůvodnění: |

+------------------------------------------------------------------------------+

| |

| |

| |

| |

| |

| |

+------------------------------------------------------------------------------+

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Priority vzdělávání | |

| a dalšího rozvoje žáka | |

| (cíle IVP): | |

| | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Předměty, jejichž výuka | |

| je realizována podle | |

| IVP: | |

| | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

+------------------------------------------------------------------------------+

| Podpůrná opatření (specifikace stupňů podpůrných opatření) |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Metody výuky | |

| (pedagogické postupy) | |

| | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Úpravy obsahu | |

| vzdělávání | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Úprava očekávaných | |

| výstupů vzdělávání | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Organizace výuky | |

| | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Způsob zadávání | |

| a plnění úkolů | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Způsob ověřování | |

| vědomostí a dovedností | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Hodnocení žáka | |

| | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Pomůcky a učební | |

| materiály | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Podpůrná opatření | |

| jiného druhu | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Personální zajištění | |

| úprav průběhu | |

| vzdělávání (asistent | |

| pedagoga, další | |

| pedagogický pracovník) | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Další subjekty, které | |

| se podílejí na | |

| vzdělávání žáka | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Spolupráce se zákonnými | |

| zástupci žáka | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Dohoda mezi žákem | |

| a vyučujícím | |

| | |

| | |

| | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

+------------------------------------------------------------------------------+

| Podrobný popis pro jednotlivé vyučovací předměty, ve kterých jsou |

| uplatňována podpůrná opatření |

| (Je-li potřeba specifikovat) |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Název předmětu | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Název předmětu | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Název předmětu | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

| Název předmětu | |

+-------------------------+----------------------------------------------------+

+-------------------------+-----------------------------+----------------------+

| Osoby zodpovědné za | Jméno a příjmení | Podpis |

| vzdělávání a odbornou | | |

| péči o žáka | | |

+-------------------------+-----------------------------+----------------------+

| Třídní učitel | | |

+-----------+-------------+-----------------------------+----------------------+

| | Vyučovací | |

| | předmět | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| Vyučující | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

| +-------------+-----------------------------+----------------------+

| | | | |

+-----------+-------------+-----------------------------+----------------------+

| Školní poradenský | | |

| pracovník | | |

+-------------------------+-----------------------------+----------------------+

| Zákonný zástupce žáka | | |

+-------------------------+-----------------------------+----------------------+

| Žák | | |

+-------------------------+-----------------------------+----------------------+

Poučení: Pokud zákonný zástupce nebo zletilý žák neposkytne informovaný souhlas

s vypracovaným individuálním vzdělávacím plánem, tak toto podpůrné

opatření škola neposkytuje.

+--------------------------------------+-----------------------+---------------+

| Závěry vyhodnocení vzdělávání podle | Jméno a příjmení | Podpis |

| individuálního vzdělávacího plánu | pracovníka školského | |

| | poradenského zařízení | |

+--------------------------------------+-----------------------+---------------+

| | | |

| | | |

+--------------------------------------+-----------------------+---------------+

------------------------------------------------------------------