§ 4
Jazykové vyjádření a zobrazení sdělení
(1) Sdělení musí být
a) zpracováno čitelně, zejména pokud jde o velikost použitého písma a použitých barev, které nesmí omezovat jasnost obsahu sdělení, a to i pro případ jeho zachycení mechanickými prostředky na papír, a
b) vyjádřeno způsobem, který investorovi neznesnadňuje pochopení jeho obsahu, přičemž zejména jeho jazyk musí být jasný a srozumitelný, nelze používat žargonu, a odborný pojem, pokud je to možné, musí být nahrazen obecně známým výrazem srovnatelného významu.
(2) Grafická úprava loga [§ 6 písm. b) a d)] nesmí odvádět pozornost investora od obsahu sdělení ani obsah sdělení překrývat.
(3) Název sdělení, jakož i obchodní firma nebo jiný název anebo označení speciálního fondu, musí být provedeny výrazně větším typem písma než ostatní text sdělení.