Článek 14
(Společné označování linek)
(1) Při provozování nebo nabízení leteckých dopravních služeb na stanovených linkách k prodeji může každý určený letecký podnik jedné smluvní strany vstoupit do ujednání o společném označování linek (code-sharing) a o vyblokování prostoru (blocked-space) s:
(a) leteckým podnikem nebo leteckými podniky kterékoli smluvní strany;
(b) leteckým podnikem nebo leteckými podniky třetí strany. Pokud by třetí strana neoprávnila nebo nedovolila srovnatelné ujednání mezi leteckými podniky druhé smluvní strany a jinými leteckými podniky na dopravních službách do, z a přes třetí stát, má letecký úřad příslušné smluvní strany právo nepřijmout takové ujednání.
(2) Výše uvedená ustanovení však podléhají podmínce, že všechny letecké podniky takových ujednání:
(a) mají příslušná přepravní práva a splňují ustanovení této dohody,
(b) splňují požadavky uplatňované na taková ujednání leteckými úřady obou smluvních stran,
(c) poskytují spotřebitelům odpovídající informace o těchto ujednáních o společném označování linek a o vyblokování prostoru.
(3) Provozuje-li určený letecký podnik letecké dopravní služby na základě ujednání o společném označování linek jako provozující dopravce, provozovaná kapacita se započítává do kapacitních oprávnění smluvní strany, která určila tento letecký podnik. Kapacita nabízená určeným leteckým podnikem, který se na službách ve formě společného označování linek provozovaných jinými leteckými podniky podílí jako marketingový letecký podnik, se nezapočítává do kapacitních oprávnění smluvní strany, která určila tento marketingový letecký podnik.
(4) Letecké úřady obou smluvních stran mohou požadovat, aby letecké podniky předložily návrh ujednání o společném označování linek a o vyblokování prostoru nejpozději třicet (30) dnů před navrhovaným datem jejich zavedení.