§ 26
(1) Zadavatel se dopustí přestupku tím, že neposkytne nezbytné informace podle čl. 7 odst. 3 prvního pododstavce nařízení nebo nezajistí jejich přesnost.
(2) Zadavatel nebo poskytovatel reklamních služeb jednající jménem zadavatele se dopustí přestupku tím, že
a) neučiní pravdivá prohlášení podle čl. 7 odst. 1 nařízení,
b) nezajistí předání aktualizovaných informací poskytovateli služeb politické reklamy včas, úplně a přesně podle čl. 7 odst. 3 druhého pododstavce nařízení,
c) nepostupuje podle čl. 7 odst. 3 třetího pododstavce nařízení v případě, že zjistí, že informace jsou neúplné nebo nepřesné, nebo
d) neprovede opravu prohlášení nebo informací úplným a přesným způsobem bez zbytečného odkladu podle čl. 7 odst. 4 nařízení.
(3) Za přestupek podle odstavce 1 nebo 2 lze uložit pokutu do výše 6 % ročního celosvětového obratu dosaženého pachatelem podle jeho poslední řádné účetní závěrky.
(4) Za přestupek podle odstavce 1 nebo 2 lze spolu s pokutou uložit správní trest zveřejnění rozhodnutí o přestupku.