CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 227/2012 Sb. Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 162/2005 Sb., o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot Čl. I

Čl. I

227/2012 Sb. Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 162/2005 Sb., o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot

Čl. I

Vyhláška č. 162/2005 Sb., o stanovení parametrů kvality univerzální služby a jejich mezních hodnot, se mění takto:

1. § 1 včetně poznámky pod čarou č. 1 zní:

"§ 1

Tato vyhláška upravuje na základě práva Evropské unie 1) parametry kvality univerzální služby a jejich mezní hodnoty.

------------------------------------------------------------------

1) Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2002/22/ES o univerzální službě a právech uživatelů týkajících se sítí a služeb elektronických komunikací (směrnice o univerzální službě).

Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/136/ES, kterou se mění směrnice 2002/22/ES o univerzální službě a právech uživatelů týkajících se sítí a služeb elektronických komunikací, směrnice 2002/58/ES o zpracování osobních údajů a ochraně soukromí v odvětví elektronických komunikací a nařízení (ES) č. 2006/2004 o spolupráci mezi vnitrostátními orgány příslušnými pro vymáhání dodržování zákonů na ochranu zájmů spotřebitele.".

2. § 2 včetně nadpisu zní:

"§ 2

Vymezení pojmů

Pro účely této vyhlášky se rozumí účastnickým přípojným okruhem (dále jen "přípojný okruh") komunikační cesta spojující koncový bod sítě s přípojným bodem telefonní ústředny, popřípadě dálkového koncentrátoru, sestávající z účastnického přípojného vedení včetně k němu příslušejícího technického zařízení nezbytného pro uskutečňování volání; přípojným bodem se rozumí hlavní rozvaděč.".

3. V § 3 odst. 1 písmena a) až c) znějí:

"a) doba, za kterou je zřízeno připojení v pevném místě k veřejné komunikační síti,

b) četnost poruch přípojných okruhů,

c) doba, za kterou je porucha odstraněna,".

4. V § 3 odst. 1 písmeno h) zní:

"h) míra pohotovosti veřejných telefonních automatů nebo jiných obdobných technických prostředků umožňujících přístup k veřejně dostupné telefonní službě (dále jen "veřejný telefonní automat").".

5. V § 3 odstavec 2 zní:

"(2) Doba, za kterou je zřízeno připojení v pevném místě k veřejné komunikační síti, je doba ode dne, kdy uživatel podal žádost o připojení, do okamžiku zprovoznění koncového bodu sítě v pevném místě; za zprovoznění připojení v pevném místě se považuje rovněž převod užívacích práv ke koncovému bodu sítě stávajícího přípojného okruhu na jiného účastníka.".

6. V § 3 odst. 3 se slova "vztažená na účastnické přípojné vedení je poměr počtu" nahrazují slovy "přípojných okruhů je počet" a slova "k průměrnému počtu účastnických přípojných vedení" se nahrazují slovy "vztažený k 100 přípojných okruhů".

7. V § 3 odst. 4 se slova "Doba odstranění poruchy" nahrazují slovy "Doba, za kterou je porucha odstraněna,".

8. V § 3 odst. 7 se za slova "vyúčtování ceny za" vkládají slova "veřejně dostupné".

9. Příloha k vyhlášce č. 162/2005 Sb. včetně poznámky pod čarou č. 2 zní:

"Příloha

Stanovené mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby ve veřejné komunikační síti

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| 1 | 2 | 3 | 4 |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| Parametr | Parametr | Jednotka | Stanovená mezní |

| podle | | | hodnota |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Doba, za kterou je | Počet dnů, během nichž bylo zprovozněno | |

| písm. a) | zřízeno připojení | připojení | |

| | v pevném místě | | |

| | k veřejné | | |

| | komunikační síti | | |

| | | | |

| | | - v 95 % případů | ≤ 10 |

| | | | kalendářních dnů |

| | | | |

| | | - v 99 % případů | ≤ 15 |

| | | | kalendářních dnů |

| | +--------------------------------------------+------------------+

| | | Procento případů zprovozněných připojení | 100 % |

| | | v době dohodnuté s uživatelem | |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Četnost poruch | Četnost poruch vztažená k 100 přípojných | ≤ 10 /rok |

| písm. b) | přípojných okruhů | okruhů za rok | |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Doba, za kterou je | Doba odstranění | |

| písm. c) | porucha | | |

| | odstraněna | - 80 % poruch | ≤ 6 hodin |

| | | | |

| | | - 95 % poruch | ≤ 12 hodin |

| | | | |

| | | na přípojném okruhu | |

| | +--------------------------------------------+------------------+

| | | Procento případů odstranění poruchy na | 100 % |

| | | přípojném okruhu v době dohodnuté s | |

| | | účastníkem | |

| | +--------------------------------------------+------------------+

| | | Doba odstranění | |

| | | | |

| | | - 80 % poruch | ≤ 6 hodin |

| | | | |

| | | - 95 % poruch | ≤ 12 hodin |

| | | | |

| | | všech ostatních, s výjimkou poruch na | |

| | | přípojném okruhu | |

| | +--------------------------------------------+------------------+

| | | Procento případů odstranění poruchy, s | 100 % |

| | | výjimkou poruchy na přípojném okruhu, v | |

| | | době dohodnuté s účastníkem | |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Doba, za kterou je | Průměrná doba, za kterou bylo sestaveno | |

| písm. d) | sestaveno spojení | spojení | |

| | | | |

| | | - u národních volání | ≤ 6 s |

| | | | |

| | | - u mezinárodních volání 2) | ≤ 10 s |

| | | | |

| | | Doba, za kterou bylo sestaveno 95% | |

| | | spojení | |

| | | | |

| | | - u národních volání | ≤ 12 s |

| | | | |

| | | - u mezinárodních volání 2) | ≤ 18 s |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Míra neúspěšnosti | Poměr vyjádřený v procentech | |

| písm. e) | sestavení spojení | | |

| | | a) u národních volání | ≤ 2,5 % |

| | | | |

| | | b) u mezinárodních volání 2) | ≤ 4 % |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Četnost reklamací | | |

| písm. f) | na vyúčtování ceny | | |

| | | Poměr vyjádřený v procentech | ≤ 0,5 % |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Doba přihlášení | Průměrná doba přihlášení obsluhy | ≤ 8 s |

| písm. g) | obsluhy pracoviště | pracoviště | |

| | informačních služeb | | |

| | o telefonních číslech | | |

| | | Poměr počtu přihlášení obsluhy pracoviště | ≥ 98 % |

| | | v době do 20 s k celkovému počtu volání | |

| | | vyjádřený v procentech | |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

| § 3 odst. 1 | Míra pohotovosti | Poměr vyjádřený v procentech | ≥ 91,5 % |

| písm. h) | veřejných telefonních | | |

| | automatů | | |

+--------------+-------------------------+--------------------------------------------+------------------+

------------------------------------------------------------------

2) Uvedené hodnoty u mezinárodních volání jsou doporučené.".