CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 222/2010 Sb. Nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě 1.01.10 Manažer kvality

1.01.10 Manažer kvality

222/2010 Sb. Nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě

1.01.10 Manažer kvality

8. platová třída

1. Sledování a kontrola kvality služeb poskytovaných orgány a organizacemi veřejných služeb a správy (dále jen "veřejných služeb") podle stanovených postupů.

9. platová třída

1. Zajišťování požadované úrovně kvality poskytovaných veřejných služeb a správa systému kvality veřejných služeb v organizaci.

2. Hodnocení kvality a porovnávání úrovně veřejných služeb podle zavedených metod a navrhování opatření ke zvyšování jejich úrovně v organizaci.

3. Samostatné provádění specializované kontroly dodržování systému hodnocení kvality poskytovaných veřejných služeb v organizaci, vyhodnocování jejich výsledků a navrhování opatření na zvýšení kvality poskytovaných veřejných služeb.

4. Jednání s dodavateli o kvalitě dodávek a s odběrateli o kvalitě veřejných služeb.

10. platová třída

1. Tvorba a zavádění systému kvality veřejných služeb v organizaci. Tvorba vnitřních nebo aplikace oborových standardů kvality veřejných služeb a metod sledování a měření kvality veřejných služeb včetně provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru zvyšování a hodnocení kvality veřejných služeb.

2. Koordinace zajišťování požadované úrovně a správy systému kvality poskytovaných veřejných služeb v organizaci. Aplikace metod a nástrojů pro řízení kvality veřejných služeb. Koordinace akreditace kvality veřejných služeb podle standardů kvality.

3. Analýza výsledků kontrolní činnosti v oblasti hodnocení kvality poskytovaných veřejných služeb v návaznosti na organizační uspořádání, dělbu činností nebo tok informací v procesech výkonu státní správy nebo samosprávy včetně předkládání návrhů na jejich optimalizaci.

11. platová třída

1. Tvorba systému kvality poskytovaných vysoce kvalifikovaných veřejných služeb. Koordinace zajišťování požadované úrovně kvality a správy systému kvality poskytovaných vysoce kvalifikovaných veřejných služeb v organizaci včetně zavádění metod a nástrojů pro řízení kvality těchto veřejných služeb a koordinace akreditace kvality veřejných služeb.

2. Tvorba procedurálních, personálních, provozních a jiných standardů kvality vymezeného dílčího okruhu veřejných služeb. Aplikace oborových standardů vysoce kvalifikovaných veřejných služeb.

3. Zajišťování informační metodické pomoci, metodické, poradenské nebo konzultační činnosti v oblasti hodnocení kvality poskytovaných veřejných služeb nebo jednotného porovnávání úrovně těchto služeb včetně spolupráce s poradenskými a certifikačními subjekty.

4. Tvorba systému kvality akreditované laboratoře včetně zpracování příručky kvality.

12. platová třída

1. Tvorba oborových standardů kvality veřejných služeb.

2. Tvorba metod a nástrojů pro řízení kvality veřejných služeb.

13. platová třída

1. Koordinace činnosti ústředních správních úřadů a orgánů samosprávy v oblasti hodnocení kvality poskytovaných veřejných služeb.

2. Tvorba celostátní koncepce hodnocení kvality poskytovaných veřejných služeb.

14. platová třída

1. Tvorba koncepce celostátní politiky kvality poskytovaných veřejných služeb.