Článek 10
Zájmy spotřebitelů
1. Každá smluvní strana uznává význam ochrany zájmů spotřebitelů a může na nediskriminačním základě přijmout rozumná a přiměřená opatření, nebo vyžadovat, aby letečtí dopravci přijali taková přiměřená opatření, mimo jiné v těchto oblastech:
a) požadavky na ochranu záloh zaplacených leteckým dopravcům;
b) iniciativy týkající se náhrad v případě odepření nástupu na palubu;
c) vracení peněz cestujícím;
d) zveřejňování totožnosti leteckého dopravce skutečně provozujícího dané letadlo;
e) finanční způsobilost vlastních leteckých dopravců;
f) pojištění odpovědnosti za škody na zdraví cestujících a
g) stanovení opatření k zajištění přístupu.
2. Smluvní strany se v rámci smíšeného výboru snaží vzájemně konzultovat ve věcech týkajících se zájmu spotřebitelů, včetně svých plánovaných opatření, s cílem dosáhnout v možném rozsahu slučitelných přístupů.