§ 17m
Zrušení uživatelského konta na žádost
(1) Provozovatel je povinen zrušit uživatelské konto účastníka hazardní hry, pokud jej o to účastník hazardní hry požádá. Do dne zrušení uživatelského konta může účastník hazardní hry vzít žádost o zrušení uživatelského konta zpět. Provozovatel může v takovém případě požadovat úhradu prokazatelně a účelně vynaložených hotových výdajů spojených se zrušením konta.
(2) Provozovatel je povinen účastníkovi hazardní hry vydat písemné potvrzení o přijetí žádosti o zrušení uživatelského konta, ve kterém uvede
a) datum obdržení žádosti,
b) označení uživatelského konta,
c) identifikační údaje účastníka hazardní hry,
d) identifikační údaje provozovatele,
e) oprávněnou osobu, která potvrzení vydala, a její podpis,
f) označení místa, kde je žádost o zrušení uživatelského konta podána, pokud je žádost učiněna osobně.
(3) Je-li žádost o zrušení uživatelského konta podána s využitím prostředků komunikace na dálku, je provozovatel povinen potvrzení podle odstavce 2 zaslat účastníkovi hazardní hry prokazatelným způsobem s využitím platných kontaktních údajů.
(4) Provozovatel je povinen přijímat žádosti o zrušení uživatelského konta učiněné
a) na jakémkoliv místě, kde provádí registraci k dané hazardní hře,
b) prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb,
c) prostřednictvím uživatelského konta účastníka hazardní hry v případě uživatelského konta pro internetovou hru,
d) jiným způsobem umožňujícím dálkový přístup než podle písmen b) a c) a
e) případně na jiném místě nebo jiným způsobem, než podle písmen a) až d).
(5) Provozovatel je povinen určit způsob a zveřejnit adresy, na kterých přijímá žádost o zrušení uživatelského konta podle odstavce 4 písm. b) a d). Provozovatel může určit místo a způsob podání žádosti o zrušení uživatelského konta podle odstavce 4 písm. e). V takovém případě je povinen je zveřejnit spolu s uvedením postupu, jak žádost podat.
(6) Provozovatel nesmí podmínit zrušení uživatelského konta nepřiměřenou podmínkou.