§ 7
Stupně klasifikace a hodnocení
(1) Prospěch žáků v jednotlivých předmětech se klasifikuje těmito stupni: výborný, chvalitebný, dobrý, dostatečný, nedostatečný.
(2) Celkový prospěch žáka na konci prvního a druhého pololetí se hodnotí těmito stupni: prospěl s vyznamenáním, prospěl velmi dobře, prospěl, neprospěl.
(3) Žák prospěl s vyznamenáním, jestliže nemá v žádném povinném předmětu horší stupeň než chvalitebný, z hlavního předmětu byl klasifikován stupněm výborný a průměr z povinných předmětů nemá horší než 1,5.
(4) Žák prospěl velmi dobře, jestliže byl z hlavního předmětu klasifikován alespoň stupněm chvalitebný a z ostatních povinných předmětů stupněm dobrý. Průměr z povinných předmětů nemá horší než 2.
(5) Žák prospěl, jestliže nemá ani v jednom z povinných předmětů stupeň prospěchu nedostatečný.
(6) Žák neprospěl, jestliže má z některého povinného předmětu i po opravné zkoušce stupeň nedostatečný.