CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 182/2022 Sb. Vyhláška o stanovení charakteristik přiměřených požadavků na poskytování služby přístupu k internetu a přístupu k hlasové komunikační službě v pevném místě a parametrů jejich kvality v rámci univerzální služby Příloha - Mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby

Příloha - Mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby

182/2022 Sb. Vyhláška o stanovení charakteristik přiměřených požadavků na poskytování služby přístupu k internetu a přístupu k hlasové komunikační službě v pevném místě a parametrů jejich kvality v rámci univerzální služby

Příloha

Mezní hodnoty parametrů kvality univerzální služby

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| 1 | 2 | 3 | 4 |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| Parametr | Parametr | Jednotka | Stanovená |

| podle | | | mezní |

| | | | hodnota |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 1 písm. a) | Doba, za kterou | Počet dnů, za které byla poskytnuta | |

| | je zprovozněna | funkční služba v pevném místě | |

| | služba přístupu | | |

| | k internetu nebo | - v 95 % případů | ≤ 10 |

| | k hlasové | | kalendářních |

| | komunikační službě | | dnů |

| | v pevném místě | | |

| | | - v 99 % případů | ≤ 15 |

| | | | kalendářních |

| | | | dnů |

| | +-----------------------------------------+---------------+

| | | Procento případů poskytnutí funkční | 100 % |

| | | služby v pevném místě v době dohodnuté | |

| | | se spotřebitelem | |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 1 písm. b) | Četnost poruch | Poměr vyjádřený v procentech | ≤ 10 % |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 1 písm. c) | Doba, za kterou | Doba odstranění | |

| | je porucha | - 80 % poruch | ≤ 24 hodin |

| | odstraněna | - 95 % poruch | ≤ 48 hodin |

| | +-----------------------------------------+---------------+

| | | Procento případů odstranění poruchy | 100 % |

| | | v době dohodnuté se spotřebitelem | |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 1 písm. d) | Četnost reklamací | Poměr vyjádřený v procentech | ≤ 0,5 % |

| | na vyúčtování ceny | | |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 2 písm. a) | Běžně dostupná | Minimální rychlost stahování (download) | ≥ 10 Mbit/s |

| | rychlost přenosu | Minimální rychlost vkládání (upload) | ≥ 1 Mbit/s |

| | dat | | |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

| § 3 odst. 2 písm. b) | Zpoždění služby | Rychlost odezvy připojení (latence) | ≤ 150 ms |

| | přístupu | | |

| | k internetu | | |

+----------------------+--------------------+-----------------------------------------+---------------+

******************************************************************