§ 92
Doba pro poskytnutí informací
(1) Informace uvedené v § 83 až 87 se poskytují zákazníkovi s dostatečným předstihem před sjednáním pojištění, před tím, než zákazník učiní závazný návrh na uzavření pojistné smlouvy, nebo v případě informací uvedených v § 84 až 87 i před podstatnou změnou pojištění.
(2) Informace uvedené v § 88 odst. 1 je pojišťovací zprostředkovatel povinen poskytnout zákazníkovi s dostatečným předstihem před sjednáním pojištění. Vyhotovení smlouvy podle § 88 odst. 2 je pojišťovací zprostředkovatel povinen poskytnout zákazníkovi bez zbytečného odkladu po jejím uzavření.
(3) Záznam z jednání podle § 79 se poskytuje zákazníkovi bez zbytečného odkladu po jeho vyhotovení, vždy však s dostatečným předstihem před sjednáním nebo podstatnou změnou pojištění.
(4) Informace o změnách uvedených v § 89 odst. 1 písm. c) a d) se poskytují zákazníkovi s dostatečným předstihem před tím, než nastanou.
(5) Informace uvedené v § 89 odst. 1 písm. e) až i) se poskytují zákazníkovi alespoň jednou za kalendářní rok.
(6) Informace uvedená v § 89 odst. 1 písm. j) se poskytuje zákazníkovi bez zbytečného odkladu poté, co zákazník vypoví pojištění.
(7) Byla-li smlouva uzavřena na žádost spotřebitele s použitím takových prostředků komunikace na dálku, které neumožňují sdělit smluvní podmínky a další údaje v souladu s § 83 až 89, splní podnikatel tuto povinnost okamžitě po uzavření smlouvy.