§ 63
Řízení o žádosti o udělení akreditace a o změnu udělené akreditace
(1) Žádost o udělení akreditace lze podat pouze elektronicky. Žádost o změnu lze podat pouze prostřednictvím elektronické aplikace České národní banky pro registraci subjektů. Žádost obsahuje, vedle náležitostí stanovených správním řádem, též údaje o splnění podmínek pro udělení akreditace stanovených v § 62 odst. 1. K žádosti se připojí doklady osvědčující splnění těchto podmínek.
(2) Česká národní banka o žádosti rozhodne ve lhůtě 3 měsíců ode dne, kdy žádost došla České národní bance.
(3) Vyhoví-li Česká národní banka žádosti podle odstavce 1 v plném rozsahu, zapíše akreditovanou osobu do registru. Rozhodnutí se v takovém případě písemně nevyhotovuje. Rozhodnutí nabývá právní moci okamžikem zápisu akreditované osoby do registru. O zápisu akreditované osoby do registru Česká národní banka neprodleně elektronicky informuje žadatele.
(4) Podrobnosti náležitostí žádosti, včetně příloh osvědčujících splnění podmínek pro udělení akreditace stanovených v § 62 odst. 1, její formáty a další technické náležitosti stanoví prováděcí právní předpis.