Společná marketingová ujednání
6. Při provozování nebo nabízení oprávněných dopravních služeb na stanovených linkách může každý určený letecký podnik jedné strany uzavřít ujednání o marketingové spolupráci, jako je vyblokování prostoru (blocked-space) a společné označování linek (code-sharing) s určenými leteckými podniky kterékoli smluvní strany a/nebo s leteckým podnikem nebo leteckými podniky třetí strany. Pokud by třetí strana neoprávnila nebo nedovolila srovnatelná ujednání mezi leteckými podniky druhé strany a jinými leteckými podniky na dopravních službách do, z a přes území třetí strany, má letecký úřad příslušné strany právo nepřijmout taková ujednání.
Výše uvedená ustanovení podléhají podmínce, že (a) letecké podniky mají v rámci takových ujednání příslušná přepravní práva nebo práva směrování linky, a (b) letenky a jakékoli jiné dokumenty s ohledem na podmínky leteckých dopravních služeb a/nebo letecké nákladní listy poskytují spotřebitelům nebo uživatelům těchto dopravních služeb jasnou informaci, který letecký podnik aktuálně provozuje každou část dopravních služeb, a s kterým leteckým podnikem vstupuje do obchodně smluvního vztahu.
Požaduje se, aby letecké podniky oznámily návrh ujednání o společném označování linek a o vyblokování prostoru leteckým úřadům obou stran pro informační účely před jejich navrhovaným zavedením.