CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 16/2005 Sb. Vyhláška o organizaci školního roku IV. Školní rok 2025/2026

IV. Školní rok 2025/2026

16/2005 Sb. Vyhláška o organizaci školního roku

IV. Školní rok 2025/2026

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| Termín jarních | Okres nebo obvod hl. města Prahy |

| prázdnin | |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 2. 2. - 8. 2. 2026 | Mladá Boleslav, Příbram, Tábor, Prachatice, Strakonice, |

| | Ústí nad Labem, Chomutov, Most, Jičín, Rychnov nad Kněžnou, |

| | Olomouc, Šumperk, Opava, Jeseník |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 9. 2. - 15. 2. 2026 | Benešov, Beroun, Rokycany, České Budějovice, Český Krumlov, |

| | Klatovy, Trutnov, Pardubice, Chrudim, Svitavy, Ústí |

| | nad Orlicí, Ostrava-město, Prostějov |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 16. 2. - 22. 2. 2026 | Praha 1 až 5, Blansko, Brno-město, Brno-venkov, Břeclav, |

| | Hodonín, Vyškov, Znojmo, Domažlice, Tachov, Louny, Karviná |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 23. 2. - 1. 3. 2026 | Praha 6 až 10, Cheb, Karlovy Vary, Sokolov, Nymburk, |

| | Jindřichův Hradec, Litoměřice, Děčín, Přerov, Frýdek-Místek |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 2. 3. - 8. 3. 2026 | Kroměříž, Uherské Hradiště, Vsetín, Zlín, Praha-východ, |

| | Praha-západ, Mělník, Rakovník, Plzeň-město, Plzeň-sever, |

| | Plzeň-jih, Hradec Králové, Teplice, Nový Jičín |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 9. 3. - 15. 3. 2026 | Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily, Havlíčkův |

| | Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč, Žďár nad Sázavou, Kladno, |

| | Kolín, Kutná Hora, Písek, Náchod, Bruntál |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+