CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 16/2005 Sb. Vyhláška o organizaci školního roku II. Školní rok 2023/2024

II. Školní rok 2023/2024

16/2005 Sb. Vyhláška o organizaci školního roku

II. Školní rok 2023/2024

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| Termín jarních | Okres nebo obvod hl. města Prahy |

| prázdnin | |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 5. 2. - 11. 2. 2024 | Praha 1 až 5, Blansko, Brno-město, Brno-venkov, Břeclav, |

| | Hodonín, Vyškov, Znojmo, Domažlice, Tachov, Louny, Karviná |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 12. 2. - 18. 2. 2024 | Praha 6 až 10, Cheb, Karlovy Vary, Sokolov, Nymburk, |

| | Jindřichův Hradec, Litoměřice, Děčín, Přerov, Frýdek-Místek |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 19. 2. - 25. 2. 2024 | Kroměříž, Uherské Hradiště, Vsetín, Zlín, Praha-východ, |

| | Praha-západ, Mělník, Rakovník, Plzeň-město, Plzeň-sever, |

| | Plzeň-jih, Hradec Králové, Teplice, Nový Jičín |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 26. 2. - 3. 3. 2024 | Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily, Havlíčkův |

| | Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč, Žďár nad Sázavou, Kladno, |

| | Kolín, Kutná Hora, Písek, Náchod, Bruntál |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 4. 3. - 10. 3. 2024 | Mladá Boleslav, Příbram, Tábor, Prachatice, Strakonice, |

| | Ústí nad Labem, Chomutov, Most, Jičín, Rychnov nad Kněžnou, |

| | Olomouc, Šumperk, Opava, Jeseník |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+

| 11. 3. - 17. 3. 2024 | Benešov, Beroun, Rokycany, České Budějovice, Český |

| | Krumlov, Klatovy, Trutnov, Pardubice, Chrudim, Svitavy, |

| | Ústí nad Orlicí, Ostrava-město, Prostějov |

+----------------------+-------------------------------------------------------------+