§ 85
Doručování
(1) Ve věcech dávky doručuje orgán státní sociální pomoci členu domácnosti, který nemá zpřístupněnu datovou schránku, všechny písemnosti elektronicky prostřednictvím informačního systému dávky, pokud to člen domácnosti nevyloučil. Adresát písemnosti je o jejím vložení do informačního systému dávky informován zasláním zprávy na adresu elektronické pošty nebo na telefonní číslo, které jsou evidovány v základním registru obyvatel nebo které sdělil Úřadu práce.
(2) Adresátu písemnosti, který vyloučil doručování písemností prostřednictvím informačního systému dávky a nemá zpřístupněnu datovou schránku, doručuje orgán státní sociální pomoci ve věcech dávky prostřednictvím držitele poštovní licence, a to pouze tyto písemnosti:
a) výzvu, kterou v průběhu řízení vyzývá adresáta písemnosti ke splnění povinnosti, a
b) stejnopis písemného vyhotovení rozhodnutí v případě, že
1. žádost o dávku byla zamítnuta,
2. dávka byla odejmuta,
3. výše dávky klesla na 0 Kč,
4. bylo rozhodnuto o přeplatku na dávce,
5. jde o prominutí podmínky trvalého pobytu,
6. jde o rozhodnutí, kterým bylo rozhodnuto o tom, že osoba je neodůvodnitelnou zátěží systému podle § 68 odst. 3,
7. jde o rozhodnutí o ustanovení zvláštního příjemce, nebo
8. bylo rozhodnuto o přímé úhradě nákladů na bydlení.
(3) Písemnost, která je doručována prostřednictvím informačního systému dávky, je doručena okamžikem, kdy se do informačního systému dávky přihlásí adresát písemnosti. Nepřihlásí-li se adresát písemnosti do informačního systému dávky ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla písemnost do informačního systému dávky vložena, považuje se tato písemnost za doručenou posledním dnem této lhůty.