§ 16
Prostředky komunikace pro přijímání oznámení porušení
(1) Česká národní banka zavede, udržuje a používá pro přijímání oznámení porušení a pro sdělování následných opatření uživatelsky vstřícné, nezávislé, samostatné a bezpečné prostředky komunikace, které zajišťují důvěrnost informací.
(2) Prostředky komunikace podle odstavce 1 se považují za nezávislé a samostatné, pokud
a) jsou odděleny od ostatních prostředků komunikace, které Česká národní banka používá,
b) jsou navrženy, vytvořeny a používány způsobem, který zajišťuje úplnost, celistvost a důvěrnost informací a brání v přístupu neoprávněných osob, a
c) umožňují dlouhodobé uchovávání informací.
(3) Prostředky komunikace podle odstavce 1 umožní přijímat oznámení porušení alespoň
a) písemnou formou v elektronické i papírové podobě,
b) ústní formou prostřednictvím telefonu (dále jen "telefonická forma") se záznamem hovoru nebo bez takového záznamu a
c) osobním setkáním s některým ze zaměstnanců určených podle § 17.