Článek 15.
K §u 14, odst. 1., zák.
Při obchodech, prováděných uspořádacím oddělením tuzemské banky, mají podací listy obsahovati:
1. datum a číslo podání u uspořádacího oddělení; označení provede uspořádací ústav;
2. druh cenného papíru, jakož i jiná potřebná označení obchodu (druh obchodu, počet závěrek atd.);
3. daňový základ (úplatu, kurs, odhadní cenu atd.);
4. celkovou daň, datum a číslo, pod kterým se daň odvádí;
5. jména smluvních stran a částku daně od nich vybranou;
6. jméno eventuelního zprostředkovatele dohodce, agenta);
7. poznámku (pro důvod osvobození věcného neb osobního, pokud třeba jej uvésti, po případě jiné skutečnosti a právní poměry mající vliv na výši daně nebo způsob odvedení).
Uspořádací ústav jest povinen vésti v pořádku podací (aranžovací) listy, vybrati od stran částky daně na ně připadající a odvésti je ve zpětných měsíčních lhůtách ve 14 dnech po uplynutí měsíce důchodkovému úřadu v Praze nebo jinému úřadu určenému pro to finančním ministerstvem; toto ustanoví také ostatní podmínky pro odvádění daně.