CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 140/2000 Sb.m.s. Sdělení o Protokolu mezi Ministerstvem obrany ČR a Ministerstvem obrany Slovenské republiky o spolupráci v oblasti zabezpečení letového provozu, společné přepravě a výměně informací o letech vojenských letadel v prostoru státní hranice mezi ČR a Slovenskou republikou Článek 10 - Opatření v mimořádných případech

Článek 10 - Opatření v mimořádných případech

140/2000 Sb.m.s. Sdělení o Protokolu mezi Ministerstvem obrany ČR a Ministerstvem obrany Slovenské republiky o spolupráci v oblasti zabezpečení letového provozu, společné přepravě a výměně informací o letech vojenských letadel v prostoru státní hranice mezi ČR a Slovenskou republikou

Článek 10

Opatření v mimořádných případech

(1) Mimořádný případ vznikne, pokud v oblasti společné státní hranice

a) nastane pro letadlo situace, která může mít nebo má za následek neplánované překročení společné státní hranice tímto letadlem;

b) jedna ze smluvních stran zjistí let letadla, jehož identifikace jí není známa;

c) nastane pro letadlo stav tísně;

d) dojde k letecké nehodě.

(2) Výjimku z odstavce 1 tohoto a odstavce 3 článku 9 tvoří lety vojenských letadel v prostoru

a) letiště Malacky, kde je letecký provoz veden podél státní hranice v úseku vymezeném body: místo styku státních hranic České republiky, Slovenské republiky a Rakouské republiky - orientační bod - Hodonín;

b) letiště Trenčín, kde je letecký provoz veden podél státní hranice České republiky a Slovenské republiky na spojnici orientačních bodů Horná Súča - Nová Bošaca.

(3) V případech uvedených v odstavci 2 tohoto článku Informační středisko Zvolen informuje Informační středisko Stará Boleslav o zahájení, rozsahu, výškách, druhu a ukončení letového provozu.

(4) V situacích dle odstavce 1 tohoto článku si informační střediska smluvních stran okamžitě předají všechny jim známé údaje týkající se mimořádných případů podle přílohy 3 tohoto Protokolu.

(5) Vojenská letadla poskytující pomoc v mimořádných případech dle odstavce 1 tohoto článku budou působit podle pravidel Mezinárodní organizace pro civilní letectví (ICAO) a budou používat standardní signály specifikované v těchto pravidlech.