III. Kancelář
12. Kancelář jako stálý výkonný orgán Intermetallu vykonává práce technickoekonomické a administrativní povahy nezbytné pro splnění příkazů Rady; zejména
- vykonává operativní práce spojené s přípravou a prováděním opatření technickoekonomické povahy,
- připravuje materiály pro zasedání Rady,
- organizuje zasedání Rady,
- eviduje rozhodnutí a doporučení Rady a jejich plnění,
- iniciativně připravuje návrhy v otázkách činnosti Intermetallu.
13. Činnost Kanceláře řídí ředitel, který je podřízen Radě. Ředitel má náměstky, kteří ho v případě potřeby zastupují v plném rozsahu jeho práv a povinností a současně řídí určené úseky činnosti Kanceláře.
14. Ředitel Kanceláře, jeho náměstci a experti jsou na návrh smluvních stran jmenováni Radou zpravidla na tři roky.
15. V obdobích mezi zasedáními Rady činí ředitel Kanceláře v mezích své pravomoci operativní opatření v souladu s usneseními Rady a s plánem činnosti a informuje předsedu Rady o průběhu prací.
16. Ředitel Kanceláře
- vyžaduje informace a podklady nezbytné pro práci Intermetallu od orgánů a organizací určených vedoucími delegací,
- svolává v případě potřeby porady odborníků k projednání nebo posouzení určitých otázek,
- disponuje finančními prostředky Intermetallu v souladu se stanoveným rozpočtem a směrnicemi pro hospodářskou činnost Intermetallu,
- přijímá a propouští podle schválené systemizace administrativně technické pracovníky Kanceláře a určuje jejich platy.
17. Ředitel zastupuje Intermetall vůči oficiálním osobám a organizacím smluvních stran a jiných států, vůči mezinárodním organizacím, jakož i ve vztazích, ve kterých Intermetall vystupuje jako právnická osoba.