CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 137/2009 Sb. Nařízení vlády, kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě 1.1.6 Pracovník vztahů k veřejnosti

1.1.6 Pracovník vztahů k veřejnosti

137/2009 Sb. Nařízení vlády, kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě

1.1.6 Pracovník vztahů k veřejnosti

3. platová třída

1. Poskytování informací o příslušnosti útvarů, pracovišť nebo osob, o pracovní době a základních náležitostech. Poskytování průvodní základní obecné dokumentace, informačních brožur a jiných materiálů.

4. platová třída

1. Podávání informací občanům o náležitostech podání a o postupech při vyřizování jednotlivých podání občanů.

5. platová třída

1. Zpracovávání návodů a obdobných materiálů (přehledů, seznamů, adresářů) pro veřejnost k vysvětlení postupu při vyřizování jejich záležitostí ve věcech příslušejících celému úřadu.

2. Podávání komplexních informací o různorodých skutečnostech, dějích, datech a procesech se vzájemnými souvislostmi a vazbami, například o poskytovaných službách, zajímavostech, ubytování, stravování a cenách.

6. platová třída

1. Podávání informací občanům při vyřizování jejich záležitostí o věcné, místní a funkční příslušnosti všech územních správních úřadů a orgánů obcí.

2. Monitorování názorů, stížností a připomínek veřejnosti k činnosti organizace, správního úřadu nebo orgánů územního samosprávného celku.

3. Poskytování odborných informací z různých oborů podle stanovené dokumentace a postupů, například historických, zeměpisných a přírodopisných.

7. platová třída

1. Příprava a organizace informačních a popularizačních akcí pro veřejnost, například dnů otevřených dveří.

2. Vyhodnocování názorů veřejnosti na činnost organizace, správního úřadu nebo orgánů územního samosprávného celku. Získávání různorodých informací z různých zdrojů včetně jejich třídění a poskytování k dalšímu využívání a zpracovávání rešerší podle obecných zadání.

3. Zajišťování zveřejňování aktuálních informací organizace, správního úřadu nebo orgánů územního samosprávného celku formou populárně informačních materiálů.

8. platová třída

1. Sledování periodik, vyhodnocování jejich přístupu k vybraným tématům, zpracovávání monitorů denního tisku včetně zpracovávání statistických přehledů.

2. Zajišťování publicity významných společenských akcí, případně některých pracovních jednání. Zpracovávání rozborů a vyhodnocování publicity a podnětů veřejnosti k činnosti organizace, správního úřadu nebo orgánů územního samosprávného celku včetně návrhů na další postup.

3. Příprava a organizace informačních a popularizačních akcí s vlivem na nejširší skupiny obyvatelstva včetně zajišťování součinnosti s médii a organizace tiskových konferencí.

4. Systematické soustřeďování a vyhodnocování informací ve všech oborech činnosti organizace, tvorba odborných informačních výstupů a zpracovávání pravidelných informací pro hromadné sdělovací prostředky.

9. platová třída

1. Vytváření a realizace projektů a programů informování a prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti.

10. platová třída

1. Komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům (tiskový mluvčí).

2. Stanovování přístupů a způsobů provádění informačních kampaní ve sdělovacích prostředcích včetně jejich přípravy a realizace.

11. platová třída

1. Zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů kraje, hlavního města Prahy, statutárního města nebo orgánu s celostátní působností k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům ve věcech zpravidla širokého významu včetně publicistické činnosti a vystupování v hromadných sdělovacích prostředcích (tiskový mluvčí).

2. Zpracovávání koncepce vztahu organizace, správního úřadu nebo orgánu územně samosprávného celku k veřejnosti.

12. platová třída

1. Zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů prezidenta republiky, parlamentu, vlády, ministerstva, ústředního správního úřadu nebo Prezidia Policie ČR v zásadních věcech s celostátním nebo mezinárodním dosahem ve vztahu k veřejnosti, cizozemským orgánům, hromadným sdělovacím prostředkům apod. (tiskový mluvčí).

2. Tvorba komplexních mediálních projektů a koncepcí uvnitř resortu, koordinace komunikačních toků s rozsáhlou hierarchickou strukturou a vazbami a utváření zdrojové základny informací.

13. platová třída

1. Tvorba koncepce mediální politiky a mediálních strategií prezidenta republiky, parlamentu, vlády, ministerstva, ústředního správního úřadu nebo Policejního prezidia ČR, utváření rozsáhlé komunikační soustavy a koordinace jejího začleňování do jednotného resortního nebo multiresortního systému, členěného na organizační složky státu nebo příspěvkové organizace.