Článek 2
Vymezení pojmů
1. Pro účely této Dohody mají pojmy "letadlo", "letecká nehoda", "incident", "letové provozní služby", "řízení letového provozu" a "stav nouze" stejný význam jako v příloze 11 - "Letové provozní služby" Chicagské úmluvy.
2. Pro účely této Dohody pojem:
a) "uspořádání vzdušného prostoru" (Airspace Management - ASM) znamená funkci plánování s primárním cílem maximalizovat použití dostupného vzdušného prostoru s pružným časovým sdílením a s občasným rozdělením vzdušného prostoru mezi různé kategorie uživatelů vzdušného prostoru na základě krátkodobých potřeb;
b) "letové provozní služby" (Air Traffic Services - ATS) znamená letovou informační službu, pohotovostní službu, letovou poradní službu a službu řízení letového provozu (oblastní službu řízení, přibližovací službu řízení nebo letištní službu řízení);
c) "stanoviště letových provozních služeb" (Air Traffic Service Unit - ATSU) znamená stanoviště řízení letového provozu, letové informační středisko nebo ohlašovnu letových provozních služeb;
d) "přeshraniční prostor" (Cross Border Area - CBA) znamená dohodnutý vzdušný prostor po obou stranách hranice států smluvních stran vytvořený pro účely vojenského leteckého výcviku a vojenských leteckých cvičení;
e) "vojenské letadlo" znamená letadlo používané ozbrojenými silami České republiky nebo ozbrojenými silami Polské republiky;
f) "vojenský letový provoz" znamená letový provoz vojenského letadla ve vzdušném prostoru nebo na území států smluvních stran, který zejména zahrnuje lety v rámci NATINAMDS, vojenský letecký výcvik, vojenská letecká cvičení a vojenskou leteckou přepravu;
g) "vojenský výcvikový prostor" znamená geografickou oblast vymezenou v čase a prostoru k provádění výcviku vojenských jednotek ozbrojených sil České republiky nebo vojenských jednotek ozbrojených sil Polské republiky;
h) "vojenská letecká přeprava" znamená přepravu osob a/nebo materiálu vojenským letadlem.