VIII. Přívěsy nákladní
a) hromadné typy:
+------+--------------------------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| Poř. | Značka, typ a druh | Valníkové | Sklápěcí | Skříňové | Speciální | Z celkové |
| čís. | +-----------+----------+----------+-----------+ odpisové sazby |
| | | Celková odpisová sazba v Kčs na 1 000 | připadá na |
| | | základních kilometrů | GO % |
+------+--------------------------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| a | b | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
+------+--------------------------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| 1 | A 1,5 | 81 | | | | 45 |
| | | | | | | |
| 2 | A 3 | 80 | | | | 50 |
| | | | | | | |
| | | | | 132 | 171 | 50 |
| | | | | | | |
| 3 | A 3 C 3000 l cisterna | | | | 203 | 40 |
| | | | | | | |
| 4 | A 5 | 84 | | | | 50 |
| | | | | | | |
| 5 | A 5 P, PO, Pzas 50 | | 112 | | | 50 |
| | | | | | | |
| 6 | A 5 S stěhovací | | | | 284 | 55 |
| | | | | | | |
| 7 | A 10 | 157 | | | | 50 |
| | | | | | | |
| 8 | T 3,5 | 66 | | | | 65 |
| | | | | | | |
| 9 | T 3,5 P | | 83 | | | 65 |
| | | | | | | |
| 10 | T 5 P | | 108 | | | 65 |
| | | | | | | |
| 11 | DA 5 na dlouhé dříví | | | | 184 | 50 |
| | | | | | | |
| 12 | DA 6,5 na dlouhé dříví | | | | 268 | 55 |
| | | | | | | |
| 13 | DT 5 na dlouhé dříví | | | | 209 | 55 |
| | | | | | | |
| 14 | DT 7 na dlouhé dříví | | | | 254 | 50 |
+------+--------------------------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
b) ostatní typy neuvedené pod písmenem a):
Pro tato vozidla se stanoví normy odpisů podle užitečného zatížení v tunách uvedeného v technickém průkazu vozidla.
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| | | | | | | | |
| Poř. | Užitečné | Počet | Valníkové | Sklápěcí | Skříňové | Speciální | Z celkové |
| čís. | zatížení | náprav +-----------+----------+----------+-----------+ odpisové sazby |
| | v tunách | | Celková odpisová sazba v Kčs na 1 000 | připadá na |
| | | | základních kilometrů | GO % |
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| aa) jednonápravové |
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| 1 | do 2,000 | 1 | 49 | | 68 | 153 | 50 |
| | | | | | | | |
| 2 | 2,001 - 7,500 | 1 | | | | 200 | 50 |
| | | | | | | | |
| 3 | nad 7,500 | 1 | | | | 246 | 50 |
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| bb) dvou- a vícenápravové |
+------+----------------+---------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| 1 | do 1,500 | 2 | 79 | 93 | | | 45 |
| | | | | | 131 | | 35 |
| | | | | | | | |
| 2 | 1,501 - 2,500 | 2 | 90 | 105 | | | 45 |
| | | | | | | | |
| | | | | | 156 | | 35 |
| | | | | | | | |
| 3 | 2,501 - 3,500 | 2 | 99 | 118 | | | 50 |
| | | | | | 180 | | 40 |
| | | | | | | | |
| 4 | 3,501 - 5,500 | 2 | 113 | 139 | | | 50 |
| | | | | | 210 | | 40 |
| | | | | | | | |
| 5 | 5,501 - 7,500 | 2 | 131 | 162 | | | 55 |
| | | | | | 298 | | 35 |
| | | | | | | | |
| 6 | | 3 | 147 | 181 | | | 50 |
| | | | | | 348 | | 35 |
| | | | | | | | |
| 7 | 7,501 - 10,000 | 2 | 158 | 195 | | | 60 |
| | | | | | 351 | | 40 |
| | | | | | | | |
| 8 | | 3 | 177 | 217 | | | 55 |
| | | | | | | | |
| | | | | | 408 | | 35 |
| | | | | | | | |
| 9 | nad 10,000 | 2 | | | | |
| | | | viz poznámku | | | |
| | | | | | | |
| 10 | | 3 | | | | |
+------+----------------+---------+----------------------+----------+-----------+----------------+
Poznámka: Pro dvou- a vícenápravové přívěsy o užitečném zatížení 10,000 t a více se použije odpisových sazeb udaných pro užitečné zatížení 7,501 - 10,000 t, k nimž se připočte za každou další tunu užitečného zatížení 10 = celkové odpisové sazby v Kčs.
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| | | | | | | | |
| Poř. | Užitečné | Počet | Valníkové | Sklápěcí | Skříňové | Speciální | Z celkové |
| čís. | zatížení | náprav +-----------+----------+----------+-----------+ odpisové sazby |
| | v tunách | | Celková odpisová sazba v Kčs na 1 000 | připadá na |
| | | | základních kilometrů | GO % |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| cc) těžké na pneumatikách |
| |
| 1 | do 15 | | | | | 567 | 50 |
| | | | | | | | |
| 2 | 16 - 20 | | | | | 754 | 50 |
| | | | | | | | |
| 3 | 21 - 30 | | | | | 1195 | 50 |
| | | | | | | | |
| 4 | 31 - 40 | | | | | 1286 | 50 |
| | | | | | | | |
| 5 | 41 - 60 | | | | | 1378 | 50 |
| | | | | | | | |
| 6 | nad 60 | | | | | 2025 | 50 |
| | | | | | | | |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| | | | | | | | |
| Poř. | Užitečné | Počet | Valníkové | Sklápěcí | Skříňové | Speciální | Z celkové |
| čís. | zatížení | náprav +-----------+----------+----------+-----------+ odpisové sazby |
| | v tunách | | Celková odpisová sazba v Kčs na 1 000 | připadá na |
| | | | základních kilometrů | GO % |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+
| dd) Těžké na plných obručích |
| |
| 1 | do 20 | | | | | 1532 | 45 |
| | | | | | | | |
| 2 | 21 - 40 | | | | | 2708 | 45 |
| | | | | | | | |
| 3 | 41 - 60 | | | | | 2827 | 45 |
| | | | | | | | |
| 4 | 61 - 80 | | | | | 3902 | 45 |
| | | | | | | | |
| 5 | nad 80 | | | | | 5270 | 45 |
+------+-------------+--------+-----------+----------+----------+-----------+----------------+