CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 119/1962 Sb. Vyhláška Ministerstva dopravy a spojů o hospodárnosti provozu silničních vozidel pro motorovou dopravu III. Nákladní automobily

III. Nákladní automobily

119/1962 Sb. Vyhláška Ministerstva dopravy a spojů o hospodárnosti provozu silničních vozidel pro motorovou dopravu

III. Nákladní automobily

a) hromadné typy:

+------+------------------------+-----------+----------+-----------+------------------+

| Poř. | Značka, typ a druh | Valníkové | Sklápěcí | Skříňové | Z celkové |

| čís. | +-----------+----------+-----------+ odpisové sazby |

| | | Celková odpisová sazba v Kčs | připadá na |

| | | na 1000 základních kilometrů | GO % |

+------+------------------------+-----------+----------+-----------+------------------+

| a | b | 11 | 12 | 13 | 21 |

+------+------------------------+-----------+----------+-----------+------------------+

| 1 | Škoda 706 R, RS (806) | 246 | 268 | | 45 |

| | | | | | |

| 2 | Škoda 706 RO | | | 318 | 50 |

| | | | | | |

| 3 | Škoda 706 RT | 267 | | | 50 |

| | | | | | |

| 4 | Škoda 706 RTS | | 302 | | 45 |

| | | | | | |

| 5 | Škoda 906 R | 258 | | | 45 |

| | | | | | |

| 6 | Tatra 138, S 3, SL, P | 425 | 479 | | 45 |

| | | | | | |

| 7 | Tatra 111 R | 320 | | | 50 |

| | | | | | |

| 8 | Tatra 111 NR | | | | |

| | s navijákem | 342 | | | 50 |

| | | | | | |

| 9 | Tatra 111 S s dřevěnou | | | | |

| | korbou | | 345 | | 50 |

| | | | | | |

| 10 | Tatra 111 S s kovovou | | | | |

| | korbou | | 350 | | 45 |

| | | | | | |

| 11 | Tatra 114, 115 | 245 | 258 | | 50 |

| | | | | | |

| 12 | Tatra 128 | 257 | | | 60 |

| | | | | 314 | 55 |

| | | | | | |

| 13 | Tatra 128 NR s | | | | |

| | navijákem | 282 | | | 55 |

| | | | | | |

| 14 | Tatra 805 | 326 | | 363 | 45 |

| | | | | | |

| 15 | Praga A 150 | 227 | | | 50 |

| | | | | | |

| 16 | Praga A 150 | | | | |

| | s dřevěnou korbou | | | 299 | 55 |

| | | | | | |

| 17 | Praga A 150 | | | | |

| | s kovovou korbou | | | 270 | 50 |

| | | | | | |

| 18 | Praga RN | 196 | | | 45 |

| | | | | | |

| 19 | Praga RN | | | 327 | 50 |

| | | | | | |

| 20 | Praga RND | 192 | 203 | | 45 |

| | | | | | |

| 21 | Praga RND | | | | |

| | s dřevěnou korbou | | | 319 | 50 |

| | | | | | |

| 22 | Praga RND | | | | |

| | s kovovou korbou | | | 296 | 45 |

| | | | | | |

| 23 | Praga V3S | 316 | 342 | 375 | 45 |

| | | | | | |

| 24 | Praga V3S | | | | |

| | s navijákem | 345 | | | 45 |

| | | | | | |

| 25 | Praga S5T | 218 | 240 | | 45 |

| | | | | | |

| 26 | Csepel D 350 | 195 | 220 | | 55 |

| | | | | | |

| 27 | Csepel D 352 | 223 | 250 | | 45 |

| | | | | | |

| 28 | Csepel D 420 | | 240 | | 50 |

| | | | | | |

| 29 | Garant 30 K | 164 | | 181 | 50 |

| | | | | | |

| 30 | Garant 32 | 180 | | | 50 |

| | | | | 197 | 50 |

| | | | | | |

| 31 | Robur | 191 | | | 55 |

| | | | | 244 | 55 |

+------+------------------------+-----------+----------+-----------+------------------+

b) ostatní typy neuvedené pod písmenem a):

Pro tato vozidla se stanoví normy odpisů podle užitečného zatížení v tunách uvedeného v technickém průkazu vozidla.

+-----+--------------------+--------+-------------------+---------------------+-----------+

| Poř. | Užitečné zatížení | Počet | Valníkové | Sklápěcí | Z celkové |

| čís. | v tunách | náprav +-----------+-------+-------------+-------+ odpisové |

| | | | benzín | nafta | benzín | nafta | sazby |

| | | | a ostatní | | a ostatní | | připadá |

| | | +-----------+-------+-------------+-------+ na GO % |

| | | | celková odpisová sazba v Kčs na | |

| | | | 1000 základních kilometrů | |

+------+-------------------+--------+------------+-----+--------------+-------+-----------+

| a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |

+------+-------------------+--------+------------+-----+--------------+-------+-----------+

| 1 | 0,900 - 1,500 | 2 | 164 | 182 | 189 | | 50 |

| | | | | | | 205 | 45 |

| | | | | | | | |

| 2 | 1,501 - 2,500 | 2 | 215 | 241 | 241 | | 50 |

| | | | | | | 267 | 45 |

| | | | | | | | |

| 3 | 2,501 - 3,500 | 2 | 251 | | 279 | | 55 |

| | | | | 287 | | 315 | 50 |

| | | | | | | | |

| 4 | 3,501 - 5,500 | 2 | 292 | | 325 | | 55 |

| | | | | 351 | | 384 | 45 |

| | | | | | | | |

| 5 | | 3 | 352 | | 384 | | 45 |

| | | | | 414 | | 447 | 40 |

| | | | | | | | |

| 6 | 5,501 - 7,500 | 2 | 341 | | 377 | | 55 |

| | | | | 435 | | 471 | 45 |

| | | | | | | | |

| 7 | | 3 | 401 | | 438 | | 45 |

| | | | | 495 | | 532 | 40 |

| | | | | | | | |

| 8 | 7,501 - 10,000 | 2 | | 564 | | | 35 |

| | | | | | | 603 | 40 |

| | | | | | | | |

| 9 | | 3 | | 625 | | 669 | 35 |

| | | | | | | | |

| 10 | nad 10,000 | 2 | | | | | |

| | | | | | | | |

| 11 | 10,000 | 3 | viz | | | | |

| | | | poznámka | | | | |

+------+-------------------+--------+------------+-----+--------------+-------+-----------+

Poznámka: Pro všechny druhy vozidel užitečného zatížení 10,000 t a více se použije odpisových sazeb udaných pro užitečné zatížení 7,501 - 10,000 t, k nimž se za každou další tunu užitečného zatížení připočte 10 % odpisové sazby v Kčs.