CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 103/1998 Sb. Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Protokolu k Dohodě o dovozu vzdělávacích, vědeckých a kulturních materiálů Příloha C 1 - Obrazové a zvukové materiály

Příloha C 1 - Obrazové a zvukové materiály

103/1998 Sb. Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Protokolu k Dohodě o dovozu vzdělávacích, vědeckých a kulturních materiálů

Příloha C 1

Obrazové a zvukové materiály

(i) filmy, 1) filmové pásy, mikrofilmy a diapozitivy,

(ii) zvukové nahrávky,

(iii) vzory, modely a nástěnné mapy vzdělávacího, vědeckého a kulturního charakteru, kromě modelů - hraček,

(iv) ostatní obrazové a zvukové materiály, jako jsou:

a) videopásky, kineskopy, videodisky, videogramy a jiné formy obrazových a zvukových nahrávek,

b) mikrokarty, mikrofiše a magnetická nebo jiná informační média vyžadovaná informačními a dokumentačními službami,

c) materiály pro programované vyučování, které mohou být předkládány v souborech s příslušnými vytištěnými materiály, včetně videokazet a audiokazet,

d) diapozitivy, včetně diapozitivů pro přímou projekci nebo pro prohlížení pomocí optických přístrojů,

e) hologramy pro laserové promítání,

f) přesné modely nebo vizualizace abstraktních představ, jako jsou molekulární struktury nebo matematické vzorce,

g) multimédiové soupravy,

h) materiály pro podporu turistického ruchu včetně těch, které vyrobily soukromé podniky určené k podpoře zájmu veřejnosti o cestování za hranice státu dovozu.

(Osvobození uvedená v příloze C 1) se nevztahují na:

a) nepoužité zásoby zmenšenin a nepoužitých obrazových a zvukových nahrávacích médií a jejich specifických balení, jako jsou kazety, navíječe, cívky,

b) obrazové a zvukové nahrávky vyjma materiálů na podporu turistického ruchu uvedených v odstavci (vi) h), vyrobených soukromým obchodním podnikem nebo pro tento podnik, hlavně pro reklamní účely,

c) obrazové a zvukové nahrávky, v nichž reklama přesahuje 25 % času. V případě materiálů pro podporu turistického ruchu podle odstavce (iv) h) se vztahuje toto procento pouze na soukromou obchodní reklamu.

------------------------------------------------------------------

1) Bezcelní dovoz kopírovaných a vyvolaných kinematografických filmů pro veřejnou obchodní výstavu nebo pro prodej může být omezen na negativy, přičemž se rozumí, že toto omezení neplatí na filmy (včetně aktualit), jestliže se mohou bezcelně dovážet podle ustanovení přílohy C 2 tohoto protokolu.

------------------------------------------------------------------