§ 9
Odpovědnost za vady a reklamace
(1) Odběratel je povinen u dodavatele písemně reklamovat vady jakosti leteckých prací bez zbytečného odkladu nejdéle však
a) u vad, které jsou zřejmé ihned po provedení prací, do 15 dnů od jejich provedení,
b) u ostatních vad do skončení vegetačního období, které se týká ošetřovaného předmětu.
(2) Dodavatel je povinen nejpozději do 15 dnů po obdržení reklamace oznámit odběrateli, zda reklamaci uznává, jaké opatření nebo dobu navrhuje k odstranění vad, nebo z jakých důvodů odmítá reklamaci uznat.
(3) Vadami leteckých prací nejsou závady způsobené odběratelem, zejména
a) dodáním nevhodného přípravku, popřípadě přípravku neodpovídající kvality;
b) nevhodným stanovením dávek přípravků pro letecké práce;
c) nevhodným stanovením agrotechnického termínu leteckých prací, zejména se zřetelem na vývojovou fázi rostlin, škůdců, chorob rostlin a vývojovou fázi plevelů.